Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Vilken BULLSHIT! Först och främst har det ju varit på det viset för många i flera år före pandemin, och dels sker det hos folk som bor i villa och bara sitter och väntar på sitt paket.
Ah... så portkoden till min villa är inte tillgänglig Postnord. Det är därför de inte ringer på min telefon eller åker in på vägen som leder till huset...
Det förklarar allt...
Annars gillar jag även denna video där Postnord kör upp på infarten och kör ut igen utan att försöka lämna paket och sen säger att det inte var någon hemma:
https://www.facebook.com/dn.se/vide...na-paket-vände-vid-infarten/2468656556688358/
Artiklen är mycket mera än detta. Den är för lång för att skärmdumpa eller citera.För oss som inte har första-gångs-cookies eller prenumererar? Kontentan?
Ja, det måste fan vara en västerbottning för att lyckas bli lurad av en wienerbrödstuggande sandbanksinnevånare som ingen förstår vad han säger...
Vad har hänt????
Sista två veckorna har jag fått 3 paket från Kina och 3 paket från UK levererade av lantbrevbäraren. UTAN större förseningar.
I dag kom till och med ett DHL-paket till dörren, i stället för till nåt avlägset utlämningsställe.
Har dom tagit in semestervikarier som i sin okunskap levererar grejorna?
Alla skulle ha förståelse för engånghändelser, men detta var/är ju satt i system.Har Posten inte personal en dag så förstår jag Posten inte kan leverera, att man (in)ställer en slinga (=postdistrikt) en dag.
(Och detta fikonspråk, Posten ställer en slinga när Posten i själva verket inställer utdelningen.......)
För att då skulle de vara tvugna att köra ut sakerna nästa dag.Men varför SMSar Posten inte kunderna om man inställt utdelningen idag?
(Bättre skriva inställt än ställt så mottagaren begriper....)
Så mottagaren slipper vara hemma och vänta ?
Det finns ju trots allt en liten ledtråd i skillnaden i utdelningsort...
Prova sedan samma experiment i den riktiga världen, det vill säga utaför Mälarträsket...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|