Du hämtar väl ut dem...
Vem vet vad det kan vara.
Jo man blir ju allt lite nyfiken. Kanske drar en snabb repa till götet imorgon trots allt
Du hämtar väl ut dem...
Vem vet vad det kan vara.
TACK POSTNORD
Tack för att ni tar betalt för en tjänst som ni inte utför. Tack för att ni tvingar en pensionär att gå till ett ombud som vi denna tidpunkt är fullpackad med folk och exponera sig för pandemin under själva julen.
TACK SÅ DJ*VLA MYCKET FÖR DET...
Jag tror inte på att skälla ut kundtjänsten för något som är ett systemfel och där felet ligger högre upp i hierakin.Ring ock kräv utkörning, dom får helt enkelt åka enkom.
Jag skulle fan inte lägga på luren med kundtjänst förän morsan ringer och talar om att paketet är framme oskadat.
Mina föräldrar bor lyckligtvis i änden på en lantbrevbärar runda, där brevbäraren är av den gamla skolan och gör sitt jobb, och lite till.
Jag tror inte på att skälla ut kundtjänsten för något som är ett systemfel och där felet ligger högre upp i hierakin.
Postnord sköter helt enkelt inte sitt jobb.
Sen kan man alltid skylla på att det har varit olönsamma paket från Kina, eller att folk beställde mycket för saker och man inte kan hantera volymen.
Tänk att jobba på t.ex. en restaurang och eftersom så mycket folk beställer mat så häller man ut viss mat på golvet och serverar vissa bord även tomma tallrikar. Folk måste ju fatta att det inte är restaurangens fel att de får betala för en tom tallrik. Kunderna kommer ju ändå komma tillbaka nästa dag eller hur...?
Jag hade inte låtit Postnord ta hand om leveransen om jag beställde den. Nu var det sambon som gjorde det, så där får jag väl skylla mig själv.
Testade ringa, men orkar inte med xx minuter i telefonkö. Jag är ju inte den enda kunden som har åsikter om deras verksamhet just nu.
Vet ändå redan att paketet ändå inte kommer att levereras ut innan julafton.
Morsan har i varje fall inte fått någon avi idag så hon kanske slipper hämta ut paketet innan jul.
Går ju att se och hämta via appen, men då måste jag förklara vad en app är först.
Hon skulle försöka få en granne att hämta ut det sen när avin väl kommer.
Nu återstår det att se om paket verkligen finns på utlämningstället 25 km bort. Närmaste utlämningställe ligger 50 meter bort. Hur f-n kan man sortera så innih-e fel.
Nu återstår det att se om paket verkligen finns på utlämningstället 25 km bort. Närmaste utlämningställe ligger 50 meter bort. Hur f-n kan man sortera så innih-e fel.
Finns regler hur pallar får lämnas av och det där låter ju som om att dessa inte följdes.Tja DHL e jhu in bättre.
Kom hem för 14 dagar sedan o utanför garaget i regnet stog en pall värd 65000:- inget samtal inget sms inget mail bara en pall Lithium batterier i regnet
Finns regler hur pallar får lämnas av och det där låter ju som om att dessa inte följdes.
Ring dem och fråga vem som signera att denne tagit emot pallen.
Finns regler hur pallar får lämnas av och det där låter ju som om att dessa inte följdes.
Ring dem och fråga vem som signera att denne tagit emot pallen.
Ännu bättre, ring och fråga var dina batterier är
Blir lätt så med den nya varannan månads utdelningen, lägg därtill att mottagaren inte varit hemma under en månad...View attachment 458681
Är det rimligt att ett paket som lämnade England 9/1 fortfarande inte kommit fram en månad senare?
UPS tog ännu längre tid på sig för att leverera ett paket från UK.View attachment 458681
Är det rimligt att ett paket som lämnade England 9/1 fortfarande inte kommit fram en månad senare?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|