Presidentvalet i USA 2024

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Bara sorgligt. Dessa gubbar borde sitta på ålderdomshemmet
Ah, konspirationsteorier, love it
Konspiration... kanske. Eller så är det inte så konstigt egentligen. Borde finnas många även i kretsen nära Biden som börjat tvivla, men som inte vågat eller kunnat säga det öppet. Ställt inför närmast fullbordat faktum blir det då naturligt att man låter debatten bli den chans han får att förändra bilden.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Bara sorgligt. Dessa gubbar borde sitta på ålderdomshemmet

Konspiration... kanske. Eller så är det inte så konstigt egentligen. Borde finnas många även i kretsen nära Biden som börjat tvivla, men som inte vågat eller kunnat säga det öppet. Ställt inför närmast fullbordat faktum blir det då naturligt att man låter debatten bli den chans han får att förändra bilden.
Trump borde verkligen inte sitta på samma hem, det är ju bara en befängd och fånig hållning att dessa två skulle vara ens i närheten av lika dementa. Om Trump är en bra president, har betett sig lämpligt, har en bra politik osv - det är relevanta frågor.

Men han har bra valarbetare i alla fall.


Gällande konspirationsteorier tycker jag det är intressant, kan så klart vara en hemlig konspiration, bra att du lyfter det och fint att vissa konspirationsteorier är kosher men andra inte. 🥹🤗
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Trump borde verkligen inte sitta på samma hem, det är ju bara en befängd och fånig hållning att dessa två skulle vara ens i närheten av lika dementa. Om Trump är en bra president, har betett sig lämpligt, har en bra politik osv - det är relevanta frågor.

Men han har bra valarbetare i alla fall.


Gällande konspirationsteorier tycker jag det är intressant, kan så klart vara en hemlig konspiration, bra att du lyfter det och fint att vissa konspirationsteorier är kosher men andra inte. 🥹🤗
Det första kom med av misstag. En rest av ett svar jag börjat skriva, men inte fullföljde. Tänkte på hur de jämförde hur bra de var i golf - lät som en diskussion mellan två gubbar på ett ålderdomshem som inte riktigt hör hemma i en presidentvalsdebatt. I övrigt håller jag med om att det framför allt är Biden som har problem med sviktande kognitiva förmågor pga. ålder, medan Trump har andra problem. Båda är olämpliga för presidentämbetet.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det första kom med av misstag. En rest av ett svar jag börjat skriva, men inte fullföljde. Tänkte på hur de jämförde hur bra de var i golf - lät som en diskussion mellan två gubbar på ett ålderdomshem som inte riktigt hör hemma i en presidentvalsdebatt. I övrigt håller jag med om att det framför allt är Biden som har problem med sviktande kognitiva förmågor pga. ålder, medan Trump har andra problem. Båda är olämpliga för presidentämbetet.
Den trodde jag var fejk, såg klippet på Instagram, höll de verkligen på och jämförde HCP? 🙈😅

Snacka om kukmätning, så ovärdigt .
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det första kom med av misstag. En rest av ett svar jag börjat skriva, men inte fullföljde. Tänkte på hur de jämförde hur bra de var i golf - lät som en diskussion mellan två gubbar på ett ålderdomshem som inte riktigt hör hemma i en presidentvalsdebatt. I övrigt håller jag med om att det framför allt är Biden som har problem med sviktande kognitiva förmågor pga. ålder, medan Trump har andra problem. Båda är olämpliga för presidentämbetet.
Agree
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Den trodde jag var fejk, såg klippet på Instagram, höll de verkligen på och jämförde HCP? 🙈😅

Snacka om kukmätning, så ovärdigt .
Det har ju delats av flera medier, även mainstream, så jag utgår från att det är äkta.
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Sjukt kul faktiskt 😅
Fortsätter det i samma riktning skulle jag inte se det som helt osannolikt att det även bokstavligt blir en kukmätartävling. Biden råkar ta upp det av ren gaggighet när han snubblar på orden och Trump lär inte vara sen att svara med att ljuga om sin magnifika utstyrsel och hänvisa till sina läkare som menar att det är den största de någonsin sett.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fortsätter det i samma riktning skulle jag inte se det som helt osannolikt att det även bokstavligt blir en kukmätartävling. Biden råkar ta upp det av ren gaggighet när han snubblar på orden och Trump lär inte vara sen att svara med att ljuga om sin magnifika utstyrsel och hänvisa till sina läkare som menar att det är den största de någonsin sett.
PRatade inte Trump on sin penisstorlek under valet 2016 när Dummerkraterna och media gjorde sig roliga över hans små händer och *nudgenudgewinkwink*
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
PRatade inte Trump on sin penisstorlek under valet 2016 när Dummerkraterna och media gjorde sig roliga över hans små händer och *nudgenudgewinkwink*
Förvånar mig inte ett dugg i såna fall
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Fortsätter det i samma riktning skulle jag inte se det som helt osannolikt att det även bokstavligt blir en kukmätartävling. Biden råkar ta upp det av ren gaggighet när han snubblar på orden och Trump lär inte vara sen att svara med att ljuga om sin magnifika utstyrsel och hänvisa till sina läkare som menar att det är den största de någonsin sett.
Mtp åldern så är kanske en lämpligare tävling vem som har längst hängpung.
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Så vad har demokraterna för alternativ nu?
Köra vidare med Biden?
Snabbt få fram en annan kandidat?
Köra vidare med Biden officiellt, men hitta en vettig vicepresidentkandidat som får bli den egentliga talespersonen som folk räknar med kommer ta över rätt snart?

Alldeles oavsett tror jag de kommer förlora.
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Kan de byta kandidat lite hur som helst nu? Primärval och sånt där spelar inte in?
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Kan de byta kandidat lite hur som helst nu? Primärval och sånt där spelar inte in?
Det är ju på partikonventet senare i höst som det slutgiltigt bestäms. Hittills har det varit kutym att välja sittande president, men som jag förstått det finns det framför allt två (teoretiska) möjligheter att välja någon annan, antingen att Biden självmant drar sig ur eller att någon annan kandidat kuppas in.

Varken primärval eller konvent är något konstitutionsbundet.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Fortsätter det i samma riktning skulle jag inte se det som helt osannolikt att det även bokstavligt blir en kukmätartävling. Biden råkar ta upp det av ren gaggighet när han snubblar på orden och Trump lär inte vara sen att svara med att ljuga om sin magnifika utstyrsel och hänvisa till sina läkare som menar att det är den största de någonsin sett.
Men det var väl redan på tal i och med hans små händer? Vilka faktiskt är små. Så jag vet inte om han backar ur.
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Bra fråga, hoppas det inte går
Du gillar alltså Trump så mycket (trots att du höll med om att han är olämplig som president), alternativt tycker så illa om demokraterna, att du föredrar Trump framför vilken annan demokratisk president som helst?
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top