Vilken befogenhet?Det finns några personer som definitivt INTE ska ha den befogenheten och Biden står lååångt fram i den kön.
Vilken befogenhet?Det finns några personer som definitivt INTE ska ha den befogenheten och Biden står lååångt fram i den kön.
Ok, räddningsoperation pågår. Är det en strategi att använda en reporter som stakar sig mer än den hon kommenterar? Klippet längre ner i artikeln.
Biden i ABC-intervjun: ”Jag var sjuk”
I en första tv-intervju efter den omtalade debatten med Trump säger Joe Biden ”att han var sjuk och mådde förfärligt”. Han säger också att han är den mest lämpade personen att vinna valet mot Trump.www.svt.se
Min granne är 97 år fyllda och betydligt klarare i knoppen,- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.www.youtube.com
Det är ju närmast garanterat.Ok, räddningsoperation pågår. Är det en strategi att använda en reporter som stakar sig mer än den hon kommenterar? Klippet längre ner i artikeln.
Biden i ABC-intervjun: ”Jag var sjuk”
I en första tv-intervju efter den omtalade debatten med Trump säger Joe Biden ”att han var sjuk och mådde förfärligt”. Han säger också att han är den mest lämpade personen att vinna valet mot Trump.www.svt.se
Tror du det? Tycker inte han kunde svara på något så det vore ju anmärkningsvärtDet är ju närmast garanterat.
Och alla frågor är förberedda, och han har en öronsnäcka med någon som säger åt honom vad han ska säga.
Mmh. Han var ju redan synbart senildement för 4 år sedan, han har inte fått vård för att det ska gå långsammare utan snarare pumpats full med diverse skoj droger för att han ska verka mer funktionell, något som mycket väl kan ha accelererat förfallet, och nu fyra år senare är hans hjärna totalt trasig.Tror du det? Tycker inte han kunde svara på något så det vore ju anmärkningsvärt
Jag tror du kanske går lite långt i dina antaganden även om det inte går att hålla helt uteslutet.Mmh. Han var ju redan synbart senildement för 4 år sedan, han har inte fått vård för att det ska gå långsammare utan snarare pumpats full med diverse skoj droger för att han ska verka mer funktionell, något som mycket väl kan ha accelererat förfallet, och nu fyra år senare är hans hjärna totalt trasig.
Tror inte han är helt medveten om var han är en majoritet av tiden, och rösten i örat är inte längre tillräckligt för att styra honom rätt. Han är ju totalt utcheckad på många videos. Vita huset kallade dem cheapfakes, men det har ju uppenbart varit riktiga videos.
Kolla, det är tjugo minuter ungefär. Kriget i Ukraina avgörs nu i dessa intervjuer och debatter. Kina, ekonomin, inflationen, you name it.Jag tänker inte se den här intervjun ens, det räckte gott med debatten.
Allt annat än byte är tjänstefel mot väljare, Amerika, världen och Biden själv.
Shake it baby!Joe Biden är verkligen en gudagåva
Nu är det Parkinson tjafs också.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS