Ja det är ju schysst av honom, tror inte han avgår om det där är inramningen.
Ja det är ju schysst av honom, tror inte han avgår om det där är inramningen.
Ja men clinton var senil redan för 30år sedan, han kom inte ihåg att lewinsky sög av honom i ovala rummetApropå ålder så är Bill Clinton yngre än Trump och det är 31 år sen han tillträdde.
Kommer du ihåg alla avsugningar?Ja men clinton var senil redan för 30år sedan, han kom inte ihåg att lewinsky sög av honom i ovala rummet
Hade trott att det var AI-fake om jag inte sett avsändaren. Jösses.
Battle box?
Ptja, det hade väl kunnat vara intressant med några omgångar holmgång i amerikansk politik.
Köper inte detta. Det här är som hon folksångerskan som ”blev av med sin röst” när AI började göra musik och hennes röst var där men det var inte hon som sjöng.Hade trott att det var AI-fake om jag inte sett avsändaren. Jösses.
I just det här fallet finns det gott om media som rapporterar om hans snubblande på ord i livesändning. Det är ju mer förvånande att de fortfarande har honom live än något.Köper inte detta. Det här är som hon folksångerskan som ”blev av med sin röst” när AI började göra musik och hennes röst var där men det var inte hon som sjöng.
Jag tror vi är där att vi inte längre kan skilja äkta från falskt, förutom fake det är meningen att vi ska kunna avslöja…
Fin framtid.
Just i det här fallet lär det vara äkta snubblingar på orden. Men visst, tekniskt sett är vi i princip där redan att det åtminstone i många fall inte går att avgöra.Köper inte detta. Det här är som hon folksångerskan som ”blev av med sin röst” när AI började göra musik och hennes röst var där men det var inte hon som sjöng.
Jag tror vi är där att vi inte längre kan skilja äkta från falskt, förutom fake det är meningen att vi ska kunna avslöja…
Fin framtid.
Ja alla tvåKommer du ihåg alla avsugningar?
Det enda sättet att hantera problemet är att fullkomligt sluta konsumera antisociala medier. Återgå till hur det fungerade förr och lita på folk du realistiskt kan slå på käften, som tidigare visat sig pålitliga.Just i det här fallet lär det vara äkta snubblingar på orden. Men visst, tekniskt sett är vi i princip där redan att det åtminstone i många fall inte går att avgöra.
Bekymrar man sig över hur samhället redan det senaste decenniet påverkats av hur AI-modeller med hjälp av enorma mängder personliga data optimerar vad vi matas med i sociala medier genom att i princip kapa våra belöningssystem (som en bi-effekt av vad affärsmodellen optimerar för) och därmed förbigår hur vi naturligt interagerar, avgör vad/vilka vi kan lita på osv…
…så är det ändå inget emot magnituden av att även innehållet i genereras av AI, automatiskt anpassat för att få avsedd effekt på just DIG.
Förutom frågeställningen vad som händer med människor i ett samhälle där det inte längre går att lita på något kan man fundera på vad som händer på längre sikt med människors utveckling när vi i allt högre utsträckning ersätter de naturliga sätten att interagera med varandra med artificiella sådana och gå från att vara kreativa och tänkande individer till passiva mottagare som bara reagerar på det som genereras och vi blir matade med.
Lycka till att få folk att sluta använda sociala medier, när forskningen visat på beroendeeffekter i klass med många droger och där Tiktok verkar vara absolut värst.Det enda sättet att hantera problemet är att fullkomligt sluta konsumera antisociala medier. Återgå till hur det fungerade förr och lita på folk du realistiskt kan slå på käften, som tidigare visat sig pålitliga.
Det är rent fånigt hur folk litar på allt skit på sociala medier, eller i traditionella medier för den delen. Traditionella medier har en lång tradition av att ljuga konstant för att påverka folk de med.
Man kan inte påverka andra, men man kan själv sluta använda dem för att dra sitt strå till stacken.Lycka till att få folk att sluta använda sociala medier, när forskningen visat på beroendeeffekter i klass med många droger och där Tiktok verkar vara absolut värst.
Vi lär få se regleringar, men troligen för sent och de kommer ändå skjuta bredvid målet.
Kan åtminstone hoppas att föräldrar lyckas hålla sina barn från skiten så länge som möjligt under tiden deras hjärnor utvecklas.
Ja och en stor del av de som försöker med detta kommer att misslyckas.Man kan inte påverka andra, men man kan själv sluta använda dem för att dra sitt strå till stacken.
Jag tycker det anmärkningsvärda var hans sexlaxarienlaxaskuppräkning i början och sen lite ”planerat” sludder så småningom, för trovärdighet…I just det här fallet finns det gott om media som rapporterar om hans snubblande på ord i livesändning. Det är ju mer förvånande att de fortfarande har honom live än något.
Men han har ju snubblat över ord i 30 år, så det är ju inte särskilt långsökt att han gjorde det den här gången med.
HAr du slutat använda sociala medier?Ja och en stor del av de som försöker med detta kommer att misslyckas.
Tillräckligt många kommer vara fast i skiten för att det skall ha en betydande påverkan på samhällsnivå.
LinkedIn använder jag fortfarande då det är ett måste i mitt yrke, och YouTube (om det nu kan kallas socialt medie).HAr du slutat använda sociala medier?
Bra jobbat!LinkedIn använder jag fortfarande då det är ett måste i mitt yrke, och YouTube (om det nu kan kallas socialt medie).
Har haft ett X—konto där jag aldrig skrivit, mest för att följa intressanta personer, men har märkt hur flödet börjar fyllas med mer och mer skit och hur jag slösar bort allt mer tid på det.
Facebook slutade jag med för många år sedan. Haft kvar kontot inaktiverat för att kunna använda Messenger, men så behövde jag gå in och återaktivera det för att komma åt fiberföreningens sida (idiotiskt att det är primära informationskanalen). Kom sen på mig själv med att jag hade slösat bort säkert en timme med att scrolla igenom en massa skit.
Så nu är både Facebook och X blockerat i routern.
Det där är helt sjukt som förälder.Lycka till att få folk att sluta använda sociala medier, när forskningen visat på beroendeeffekter i klass med många droger och där Tiktok verkar vara absolut värst.
Vi lär få se regleringar, men troligen för sent och de kommer ändå skjuta bredvid målet.
Kan åtminstone hoppas att föräldrar lyckas hålla sina barn från skiten så länge som möjligt under tiden deras hjärnor utvecklas.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|