Jag får hjärnblödning varje gång jag läser eller hör hans tal på grund av hur han pratar, men han pratar rakt till hjärtat på den tynande mellanklassen och underklassen i USA. På något vis så har han övertygat dem om att han är en av dem, medans hans bostad såg ut såhär:
View attachment 501689
Man ska nog inte underskatta hans förmåga att prata. Och man ska nog inte tro att han är dum i huvudet.
Dessutom får han ju extremt mycket hjälp av att hans motståndare är totalt efterblivna. Det har varit en lång rad publika personer som sagt att de avskydde karln 2016, och trodde på media som sade att världen skulle gå under om han blev president, och att det bara var en 9% chans att han blev vald osv. Sedan blev han president, och världen gick inte under, tvärtom gick det bättre för USA, och han kunde både prata med andra världsledare och säga åt knallhattarna att sitta ner och hålla käften så att de faktiskt satte sig ner och höll käften.
Jag gillar fortfarande inte karln, men jag tror att han var överlag bra för både USA och resten av världen. Det är fan illa när måttstocken för det innefattar saker som "Han startade iaf inte några nya krig."