Presidentvalet i USA 2024

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Hoppas Musk släpper fram massor av klipp på trevliga Magdalena Harris

 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Såg Trumps presskonferens igår och fortsätter hävda att han har slut på energi.
Ser rätt sliten och det är långt ifrån samma "fight" i ögonen som vid tidigare kampanjer.

Sen kan jag inte sluta se att han hela tiden spelar "air ackordeon" med händerna sedan någon skrev det i en kommentar. 😅

BTW tror Kevin har rätt i att man behöver "attackera" med policeys istf för vad man nu håller på med.
 

Polizei

Nulli Secundus
Gick med
16 Jul 2010
Ort
Kalifatet
Hoj
ktm 1290 advr 2020 ktm 1290 superduke
Såg Trumps presskonferens igår och fortsätter hävda att han har slut på energi.
Ser rätt sliten och det är långt ifrån samma "fight" i ögonen som vid tidigare kampanjer.

Sen kan jag inte sluta se att han hela tiden spelar "air ackordeon" med händerna sedan någon skrev det i en kommentar. 😅

BTW tror Kevin har rätt i att man behöver "attackera" med policeys istf för vad man nu håller på med.
Gubben har nyligen överlevt ett mordförsök + alla juridiska krumbukter som pågår för att sätta dit honom, tro fan han är trött.
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Gubben har nyligen överlevt ett mordförsök + alla juridiska krumbukter som pågår för att sätta dit honom, tro fan han är trött.
Absolut men allt det plus ålder gör att han inte är samma Trump längre.
Då jämför jag med Trump 2016 och kanske framförallt 2020.
 

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Såg Trumps presskonferens igår och fortsätter hävda att han har slut på energi.
Ser rätt sliten och det är långt ifrån samma "fight" i ögonen som vid tidigare kampanjer.

Sen kan jag inte sluta se att han hela tiden spelar "air ackordeon" med händerna sedan någon skrev det i en kommentar. 😅

BTW tror Kevin har rätt i att man behöver "attackera" med policeys istf för vad man nu håller på med.
Av förekommen anledning:
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag är så trött på detta anti Trump, anti SD, anti allt från dessa människor.

Vänder sig mot Trumps låtval: ”DEN låten?”

 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Jag är så trött på detta anti Trump, anti SD, anti allt från dessa människor.

Vänder sig mot Trumps låtval: ”DEN låten?”

Det KAN iofs bero på att normala människor inte vill förknippas med en dåre… :)
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Men ändå vill hon helt säkert hellre leva i dårens USA än i indiskans. Gissar att hon inte bor i tält i L.A.
Jag tror nog att det är rätt många i det republikanska partiet som nu börjar vackla i sitt stöd till Trump - just med tanke på hans obefintliga moral, tveksamma förståndsgåvor, höga ålder och överhängande risk för obehagliga domslut i de rättegångar som många nog innerst inne förstår att de är motiverade.
Republikaner vill vinna val, om så med en clown som president. Men förlorar de valet pga denna clown så försöker de nog hitta alternativ som faktiskt både klarar av att vinna val och sedan fungera som president i fyra år. Det kan lätt bli en rekyl som omintetgör republikanska valsegrar i decennier framöver.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag tror nog att det är rätt många i det republikanska partiet som nu börjar vackla i sitt stöd till Trump - just med tanke på hans obefintliga moral, tveksamma förståndsgåvor, höga ålder och överhängande risk för obehagliga domslut i de rättegångar som många nog innerst inne förstår att de är motiverade.
Republikaner vill vinna val, om så med en clown som president. Men förlorar de valet pga denna clown så försöker de nog hitta alternativ som faktiskt både klarar av att vinna val och sedan fungera som president i fyra år. Det kan lätt bli en rekyl som omintetgör republikanska valsegrar i decennier framöver.
Möjligt men Celine Dion njuter nog av lag och ordning, säkert etniskt homogent också, var hon nu bor, och har säkerligen högkvalitativ privat vård för sin svåra sjukdom. Så hon vill leva det republikanska livet, tveklöst.
Att rättegångarna mot Trump är motiverade är första gången jag hör, det tycker väl inte ens DN?
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Jag tror nog att det är rätt många i det republikanska partiet som nu börjar vackla i sitt stöd till Trump - just med tanke på hans obefintliga moral, tveksamma förståndsgåvor, höga ålder och överhängande risk för obehagliga domslut i de rättegångar som många nog innerst inne förstår att de är motiverade.
Republikaner vill vinna val, om så med en clown som president. Men förlorar de valet pga denna clown så försöker de nog hitta alternativ som faktiskt både klarar av att vinna val och sedan fungera som president i fyra år. Det kan lätt bli en rekyl som omintetgör republikanska valsegrar i decennier framöver.
Ja, det verkar inte funka med löjliga "felskrivningar" eller utal av namn eller påhopp vad gäller etnicitet längre.
Man kanske skulle prova att presentera lite politik och/eller ge sig på vad Dems faktiskt har gjort/misslyckats med.
Det finns en hel del att hämta där men man hör inte mycket av det ens på Fox.

Jag tror dock inte Trump är kapabel att byta taktik...
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top