När du tramsar värre än Tammer så...Fan vad du drar på ibland.
Propellerflygplan är mer känsliga. Har hänt ett antal gånger att ryska jaktflyplan har kört så nära/emot så att propellrar skadats utan att de själva skadas. Normalt gör inte det att det andra planet kraschar då du har kvar motorn på andra sidan utan du får återvända till basen som om du har motorstörning, helt enkelt ett sätt att jävlas och markera. De har även kraschat amerikanska drönare på det sättet, även gjort försök att dumpa bränsle över dem.Verkar ju troligt man kör in i ett plan med flit om man är stridspilot.
Jo jag vet, kineserna gjorde en stor grej av det. Trots att det var han som gjorde fel.Ps. Piloten dog.
Vi kan så klart diskutera propelleraxelns lämplighet men poängen här är snarare att resten av världen flammade upp under Bidens administration, jag tolkar det på det sätt, du menar att det är slump.När du tramsar värre än Tammer så...
Propellerflygplan är mer känsliga. Har hänt ett antal gånger att ryska jaktflyplan har kört så nära/emot så att propellrar skadats utan att de själva skadas. Normalt gör inte det att det andra planet kraschar då du har kvar motorn på andra sidan utan du får återvända till basen som om du har motorstörning, helt enkelt ett sätt att jävlas och markera. De har även kraschat amerikanska drönare på det sättet, även gjort försök att dumpa bränsle över dem.
Den här kinesen verkar ha försökt samma propellerstörning sak men klantat sig och därför kraschat in i planet. Den delen var inte frivillig, men man kör inte så nära utan att det är meningen att markera och, om det är ett propellerflygplan, riskera propellern.
Jo jag vet, kineserna gjorde en stor grej av det. Trots att det var han som gjorde fel.
En EP-3 är stor som ett mindre passagerarflygplan och inte något du jagar jaktplan med så deras förklaring att det var amerikanen som kört in i honom var direkt skrattretande.
Hur ser din analys av världsläget ut under de senaste 60 åren kopplat till demokratisk/republikansk president, det vore roligt att se.Vi kan så klart diskutera propelleraxelns lämplighet men poängen här är snarare att resten av världen flammade upp under Bidens administration, jag tolkar det på det sätt, du menar att det är slump.
Åh vad din bitterhet klär dig illa, det är inte ens lönt svara på hatiska inlägg likt dina.Hur ser din analys av världsläget ut under de senaste 60 åren kopplat till demokratisk/republikansk president, det vore roligt att se.
I verkligheten så är skurkregimerna fullständigt ointresserade av vem som råkar vara president i andra länder då de har helt egna intressen och en egen dynamik.
Det som KAN ha betydelse är om det är en isolationistisk period i vita huset eller om presidenten råkar vara ett rent fleppo som Trump, då flyttar tex Iran fram sina positioner och diktatorer som Putin tror att det är fritt fram då de uppenbarligen har punggrepp på honom.
Men Ryssland har tex gjprt likadant mot grannländer i alla tider så fort man haft chansen.
Viktigast för alla länder i den demokratiska delen av världen är dock att det är omdömesgilla ledare på viktiga positioner. Dvs inga ryssköpta dumskallar som Orban eller Trump. Snarare måste det dras tydliga gränser mot Ryssland när det gäller deras ambitiösa påverkan på val i väst.
Bitterhet?Åh vad din bitterhet klär dig illa, det är inte ens lönt svara på hatiska inlägg likt dina.
Som sagt, trist och gubbigubb-sur.Bitterhet?
Är det någon slags projektionsdemonstration du hålls med?
Jag har bara svårt att förstå hur man tänker om man anser att Trump är lämplig för något annat än en fängelsecell.
Fan vad du drar på ibland.
Verkar ju troligt man kör in i ett plan med flit om man är stridspilot.
Ps. Piloten dog.
Frågan nu senast var inte om Orban eller fängelse, frågan var hur skurkstater beter sig under svaga amerikanska presidenter.
Svagare än nu har det aldrig varit, finns det ens en president?
Vafan jag ÄR ju gubbe, konstigt vore annars.Som sagt, trist och gubbigubb-sur.
Frugan fått lång-covid*?
*= Trots vaccinering
Just nu tror jag Kamala Harris kunskaper om Venn-diagram skulle komma väl till pass. I den ena cirkeln Teslas kunder, i den andra människor som tror att ifall Trump inte vinner så är detta det sista demokratiska valet i USA. Eventuellt överlappar cirklarna.Vafan jag ÄR ju gubbe, konstigt vore annars.
Men jag anser nog att man drabbats av lite historielöshet om man gör indelningen mellan rep och dem presidenter på det sätt som du gör. Och jag har förklarat varför jag tycker att det är en rimlig slutsats.
Men du har inte lyckats förklara de rimliga argumenten för att anse att Trump är den lämpliga presidentkandidaten i USA. Han är ju inte klok, han är en dömd brottsling och han gullar med diktatorer i samma andetag som han försöker installera sin egen släkt på viktiga positioner i administrationen. Jag menar att det starkt talar för att han skall hållas långt borta från alla offentliga maktpositioner. De som följer av ärvd rikedom har han ju ändå kvar - än så länge.
Och in på scenen kommer skurken Musk…
Vafan jag ÄR ju gubbe, konstigt vore annars.
Men jag anser nog att man drabbats av lite historielöshet om man gör indelningen mellan rep och dem presidenter på det sätt som du gör. Och jag har förklarat varför jag tycker att det är en rimlig slutsats.
Men du har inte lyckats förklara de rimliga argumenten för att anse att Trump är den lämpliga presidentkandidaten i USA. Han är ju inte klok, han är en dömd brottsling och han gullar med diktatorer i samma andetag som han försöker installera sin egen släkt på viktiga positioner i administrationen. Jag menar att det starkt talar för att han skall hållas långt borta från alla offentliga maktpositioner. De som följer av ärvd rikedom har han ju ändå kvar - än så länge.
Och in på scenen kommer skurken Musk…
Antingen så har du börjat använda ChatGPT för att skriva dina inlägg eller så är du en talang inom gangsterrap. Kan inte bestämma mig för vad som är värst.Musk, Orban, många sidospår.
Skurkar är alla de som inte Brooklyn förstår.
Man talar ibland om duva och hök, men plötsligt har dessa uttryck gått upp i rök.
Att all världens tänkbart elände, under Biden bit för bit hände - det är inget vi ska om oss bry, var god passera här finns inget att se i denna uppenbara vy.
Trump må vara helt galen och startar en massa tråkigt kiv, ändå är han för många det bästa av två alternativ.
Jag tänker att om man nu om på saken alls skall tänka, fundera då på i vilka frågor var kandidat ro kan skänka.
Kvinnan med ett högljutt skratt, hon har inte på sina fyra år uträttat ett skvatt.
Nåväl nu ska jag ta mig en liten stund, då jag träffar min gode vän John Blund. Skriv gärna ner så länge vad bra med Kamala är, eller följer i hennes fotspår bara misär?
View attachment 504873
Sedär; en eloge till en diktarbegåvning!Musk, Orban, många sidospår.
Skurkar är alla de som inte Brooklyn förstår.
Man talar ibland om duva och hök, men plötsligt har dessa uttryck gått upp i rök.
Att all världens tänkbart elände, under Biden bit för bit hände - det är inget vi ska om oss bry, var god passera här finns inget att se i denna uppenbara vy.
Trump må vara helt galen och startar en massa tråkigt kiv, ändå är han för många det bästa av två alternativ.
Jag tänker att om man nu om på saken alls skall tänka, fundera då på i vilka frågor var kandidat ro kan skänka.
Kvinnan med ett högljutt skratt, hon har inte på sina fyra år uträttat ett skvatt.
Nåväl nu ska jag ta mig en liten stund, då jag träffar min gode vän John Blund. Skriv gärna ner så länge vad bra med Kamala är, eller följer i hennes fotspår bara misär?
View attachment 504873
Nu är det så här'a, att jag och moroten inte alls är kära.Sedär; en eloge till en diktarbegåvning!
Visste dock inte att du med Trump ingått förlovning?
Hur skall man annars den tystnaden förstå?
Du vill inte säga vad han nu är så bra på?
Tycker du att hans tidigare vitahusbesök
manar till ytterligare presidentförsök?
Vi sitter ju med facit; vi vet ju vad han gör
Republikanernas chanser han för lången tid förstör
Och inte nog med det: han beundrar diktatorer
och lyssnar hellre på dem än på sina senatorer
Hur gick det med hans löften; har mexarna pröjsat muren?
Eller kallar du bara alla som ser det för ”en riktigt sur en”?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|