Verkligen, som i alla andra frågor! 🫡Här har man definitivt hittat rätt iaf!
Verkligen, som i alla andra frågor! 🫡Här har man definitivt hittat rätt iaf!
Riktigt bra dokumentär
Nej det får de inteFår besökare på Trumps valmöten ha med sina vapen in på området eller får de sina mänskliga rättigheter kränkta?
Tekniskt sett så är ju mordförsöken på Trump helt i linje med 2A, det är bara lite för fjunigt och borde vara mycket större än bara en person.Men... Musk delade ju den här.
View attachment 505245
Trump har passerat bästföre - såg att medellivslängden i USA är nere på 76,1 år. Hans senaste framträdanden pekar på att han börjar bli gammal o tröttTydligen knappar Trump in nu.
Amerikaner gillar hamburgare, det är sedan länge.
Europa känns som den stora förloraren framöver om det inte går att vända utvecklingen. Går även att ifrågasätta hur hållbar Kinas utveckling är, med tanke på demografin där en allt mindre andel arbetsföra skall försörja en åldrande befolkning.Det går bra nu.
Europa känns som den stora förloraren framöver om det inte går att vända utvecklingen. Går även att ifrågasätta hur hållbar Kinas utveckling är, med tanke på demografin där en allt mindre andel arbetsföra skall försörja en åldrande befolkning.
Ja, kanske... men samtidigt finns också en del motstridiga signaler från åtminstone en del av de som jobbat inom Tech, fått nog och ser fler värden i livet... Där tror jag Europa och Sverige hade kunnat vara ett attraktivt alternativ med rätt förutsättningar. Våra politiker behöver inse att detta inte uppnås genom politisk detaljstyrning utan om att skapa förutsättningar så att entreprenörer kan skapa framgång med utgångspunkt i det som värderas här och välja att stanna i Sverige. Inser förstås att det kan vara en självmotsägelse, även om det inte måste vara det.Jag tror en generation nyligen universitetsutbildade har börjat få upp ögonen för löneskillnaden och karriärsmöjligheterna som erbjuds i USA. Framförallt på IT-sidan, även om just den marknaden börjat svalna lite.
Ser det inte som omöjligt att det fortsätter på samma spår och att det resulterar i att gratis-utbildade, högpresterande individer välkomnas till USA för att göra karriär, medan de med andra ambitioner fortsätter göra kaos på hemmafronten.
Sen finns det givetvis en mängd individer i mitten på skalan, men det är ändå en tanke med viss sanning i ytterligheterna, tror jag.
Ja, det är inte den sortens tillväxtpolitik som kommer göra Europa framgångsrikt.Jag vet nog fler som flyttar till Europa än tvärtom när de har ett pass från varje kontinent att välja på, i synnerhet när det vankas säd i vaginalkanalen.
Jag vet nog fler som flyttar till Europa än tvärtom när de har ett pass från varje kontinent att välja på, i synnerhet när det vankas säd i vaginalkanalen.
Konkursen är så klart superbra för alla med euro, dollar eller exakt vilken valuta som helst, förutom NOK.Ja, och jag kan förstå tankegångarna… ser själv på Sverige som ett alternativ när jag tittar på lågkostnadsländer att semestra/bo i. Framförallt om man inte jobbar i landet - då är både skatteregler och valutakursen väldigt fördelaktiga.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|