Presidentvalet i USA 2024

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Idag blev det för mycket för mig. Jag avföljde både Musk och Trump på X. Skulle nån av dem lägga ut något vettigt hoppas jag att omvärlden rapporterar om det.
Du slipper inte Musk. Han får ut sitt budskap även om man blockerar honom. Och eftersom han kampanjar för Trump slipper du inte honom heller.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ja, hur många spaltmeter kan man skriva om det egentligen... :3freak

Sen är det lite kul att Trump inte skulle få jobba på MacDö eftersom han är en dömd brottsling...
Om du tittat in i en svensk McDonalds så verkar inte den policyn vara implementerad här i alla fall.

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Ja, hur många spaltmeter kan man skriva om det egentligen... :3freak

Sen är det lite kul att Trump inte skulle få jobba på MacDö eftersom han är en dömd brottsling...
Han verkade väldigt avundsjuk på att motståndarn hade jobbat där ett kort tag för 41 år sedan. Först försökte han få det till att hon ljög, som om just det hade varit en merit man skulle ljuga om. Men när inte det gick fick han försöka skaffa sig samma framstående merit själv.

Patetisk ska in på lodrät 4.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Han verkade väldigt avundsjuk på att motståndarn hade jobbat där ett kort tag för 41 år sedan. Först försökte han få det till att hon ljög, som om just det hade varit en merit man skulle ljuga om. Men när inte det gick fick han försöka skaffa sig samma framstående merit själv.

Patetisk ska in på lodrät 4.
Ah, jag tolkade det inte så, men kul beskrivning!

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
SVT kultur har ett hemskt program om hur dålig och dum Trump är.

Så oväntat!
Tyvärr betyder inte detta att SVT lägger ner USA rapportering om Trump vinner och istället börjar intressera sig för vad som händer i EU, Tyskland, Polen, Frankrike, Italien, Spanien osv.

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Jag såg att någon hade opponerat sig mot lotterierna som Musk har arrangerat. "Skriv upp dig på den här listan för att värna Amd 1 och 2 så kan du vinna 1MUSD."

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag såg att någon hade opponerat sig mot lotterierna som Musk har arrangerat. "Skriv upp dig på den här listan för att värna Amd 1 och 2 så kan du vinna 1MUSD."
Japp men han är väl åtminstone i någon mån amerikan.

Påminner om S i Sverige fast med lite större uppsida.

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Japp men han är väl åtminstone i någon mån amerikan.

Påminner om S i Sverige fast med lite större uppsida.
Den stora skillnaden är väl att hans lotterier har med valet att göra medan S snarare velat ha pengar utan att det ska påverka dem.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Den stora skillnaden är väl att hans lotterier har med valet att göra medan S snarare velat ha pengar utan att det ska påverka dem.
Jag tycker det verkar skakigt det som han håller på med men nog håller S på med en oerhörd massa skit för att säkra sin makt, allt från arbete genom fackföreningar till "folkbildning" till lotterier till "hjälp" att rösta på äldreboendena, brunsmetning av LIKtänkande och medlemsfusk i ungdomsförbundet, och otaliga andra områden de under ett århundrade gett sig på med det övergripande skälet - att säkra sin makt.

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Jag tycker det verkar skakigt det som han håller på med men nog håller S på med en oerhörd massa skit för att säkra sin makt, allt från arbete genom fackföreningar till "folkbildning" till lotterier till "hjälp" att rösta på äldreboendena, brunsmetning av LIKtänkande och medlemsfusk i ungdomsförbundet, och otaliga andra områden de under ett århundrade gett sig på med det övergripande skälet - att säkra sin makt.
Du har rätt!
Jag tänkte enbart på lotterierna vid jämförelsen.
Att de arbetar via fackföreningar är inte så konstigt med tanke på att de är LOs politiska gren, dvs ungefär som Sinn Féin förhåller sig till IRA.

team toker

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Aug 2007
Hoj
alldeles för många
Jag tror jag hejar på Trump faktiskt. Han är roligare än dom där andra tama stackarna utan varken personlighet eller handlingskraft.
som the boss sa.... änten är man höger extrem eller bara en idiot om man håller på trumpeten
det den mest vidriga, barnsliga, egoist som finns.
har du sett dokumentären om när han byggde sin golfbana i skottland ?? leta upp den o titta o kom tillbaka o säg han är något värd att satsa på

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
som the boss sa.... änten är man höger extrem eller bara en idiot om man håller på trumpeten
har du sett dokumentären om när han byggde sin golfbana i skottland ?? leta upp den o titta o kom tillbaka o säg han är något värd att satsa på
Jag har inte sett den men det är väl världens bästa golfbana?

Golfbana eller inte så är det väl politiken man skall utvärdera?

Jag har varit på tre Bruce konserter men jag är inte säker på att han är bäst på att analysera politik, men jag är helt okej med att man kan göra olika värderingar av innehållet i politik.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Har du sett hur dokumentärfilmare gör dokumentärer?
Jag har en barndomsvän som är en hyggligt framgångsrik dokufilmmakare. Väldigt trevlig typ, som inte skyr någonting. Själv lever han högt med sina kommuideal som affärsidé.
Vinklingen blir inte alltid tydlig förrän det är ett ämne man själv kan.
Personligen såg jag golfbanefilmen som en komedi. För övrigt, vem är störst svin av den som köper folk och den som låter sig köpas? Tänker på de skotska politikerna. Finns det sanning i de gamla vitsarna om skottars snål och girighet?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år