Eller medbrottslingar.Totala antalet är väl inte problemet utan att det är en nära anhörig som benådats.
Nja, Carter har väl benådad allra flest, men god tvåa.Ändå intressant att exkludera så till den grad att den som benådat flest av alla tydligen nu benådat lägst antal.
Det finns ju några åtalare och folk på DoJ som har begått tjänstefel och potentiellt brott, och nu när Bidén ändå sånkt både familjenamnet och Demokraternas anseende kan han ju fortsätta i samma spår?Joe Biden kan benåda fler – som skydd mot Trump
USA:s president Joe Biden överväger att utfärda förebyggande benådningar för politiker och tjänstemän som riskerar utsättas för repressalier när Donald Trump tar över i Vita huset. Bland de utpekade finns republikanen Liz Cheney och generalen Mark Milley som i valrörelsen kallade Trump för fascist.
Förebyggande benådning?
De är alltså också kriminella, annars kommer de ju inte kunna åtalas.
Så skönt bli av med crooked Hillary och vänner.. Drain the swamp.
Tror inte han är pedofil men nog är han lite grisig.det enda man kan hoppas på är att dom nästa 4 år måste gå jävligt fort
så vi blir av med det svinet trumpeten.
frun så nån dokumentär om en fotomodell som råkade illa ut med knark o skit, nu har hon kommit tillbaka till livet o berättar att när hon var ung o gick som modell, så var trumpeten där o jagade små töser.
han är o blir ett kräk
Ja han är lite knepig.grisig.... han är ett stort svin.
bra politik ?
han är ju helt ruten i skallen
narcicist ända ut i finger spetsen
med det sagt så kan jag ju säga, dom andra är inte mycket bättre
jag HATAR politiker
det enda man kan hoppas på är att dom nästa 4 år måste gå jävligt fort
så vi blir av med det svinet trumpeten.
frun så nån dokumentär om en fotomodell som råkade illa ut med knark o skit, nu har hon kommit tillbaka till livet o berättar att när hon var ung o gick som modell, så var trumpeten där o jagade små töser.
han är o blir ett kräk
Inte centerpartist-unga, mer Bill Clinton unga, tror jag.Hur definieras "unga töser" i det här fallet? Modeller brukar väl vanligtvis vara myndiga?
Alltså kanske inte svinigare än alla rockstjärnor, filmstjärnor, fotbollsspelare mm som också gärna jagar unga modeller.
Många män skulle nog också jag dessa modeller ifall de bara kunde.
Inte centerpartist-unga, mer Bill Clinton unga, tror jag.
Kanske att man som president inte skall proppa tobaksvaror i vaginalkanalen på praktikanter också.Det enda omoraliska i den historien var väl att Bill var gift och förstås kanske att dom gjorde det på betald arbetstid.
Lewinsky var 22 år gammal.
Men sexualmoralen i USA är ju iofs ganska skadad.
Kanske att man som president inte skall proppa tobaksvaror i vaginalkanalen på praktikanter också.
Svårt att bortse från att han hade en ganska annorlunda position än henne, jag förväntar mig mer (vare sig det är cigarrer på kontoret eller grab pussies) av presidenterDet krävs två för att dansa tango, och exakt på vilket sätt två vuxna umgås är väl upp till dom.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|