Snarare 45 va?jiGGa skrev:----> 50k
Lucius skrev:
Har alltid undrat hur 7 år gamla hojjar inte har rullat längre än 1500 mil...
AndersJohansson skrev:en ägare?
Vad hade du i matte
Här uppger du ju att tidigare ägare skitat ner sittsen... http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=75901
Edit: 50yonsson skrev:Snarare 45 va?
Kolla blocket!
AndersJohansson skrev:en ägare?
Vad hade du i matte
Här uppger du ju att tidigare ägare skitat ner sittsen... http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=75901
Dee_cati skrev:Han menar väl att 55-åringen hade den innan honom?
Jag har sett gamla 85r som endast gått 5000mil, det går ju inte heller ihop isåfall
Jake the snake skrev:Funderar på att sälja min hoj en R1-98 i mycket fint skick endast en ägare och 1170mil. Vad är rimligt pris för denna skönhet??
ähh grabbarna snackar skit.... din retta står i 59,000kr för en i orginal skick, så begär du 59.000kr för den det ska du kunna FÅ, DELS FÖR ATT DET SKILJER EN MASSA SLANTAR på din -98 mot för en -tex -01a jag har drygha 3000kr hel år hel försäkring på´min -98a yamaha har avtal med folksam mvh/pittbullJake the snake skrev:Funderar på att sälja min hoj en R1-98 i mycket fint skick endast en ägare och 1170mil. Vad är rimligt pris för denna skönhet??
Va de inte du som inte fick sålt dinpittbull skrev:
ähh grabbarna snackar skit.... din retta står i 59,000kr för en i orginal skick, så begär du 59.000kr för den det ska du kunna FÅ, DELS FÖR ATT DET SKILJER EN MASSA SLANTAR på din -98 mot för en -tex -01a jag har drygha 3000kr hel år hel försäkring på´min -98a yamaha har avtal med folksam mvh/pittbull
Ja, det e ett problem faktiskt, Eslöv e väl i malmötrakten va? Skall och kolla på en hoj här i GBG inmorgon faktiskt Dock ingen R1a.Skorpan skrev:han hade väl ingen bil och tid till och kolla på en hoj så långt bort om jag inte minns helt fel
pittbull skrev:
ähh grabbarna snackar skit.... din retta står i 59,000kr för en i orginal skick, så begär du 59.000kr för den det ska du kunna FÅ, DELS FÖR ATT DET SKILJER EN MASSA SLANTAR på din -98 mot för en -tex -01a jag har drygha 3000kr hel år hel försäkring på´min -98a yamaha har avtal med folksam mvh/pittbull
HanneZ skrev:Va de inte du som inte fick sålt din
sen när skaffade Yamaha avtal med Folksam (då LF haft yamahaförsäkring en längre tid)?? sen e säkert din felförsäkrad då 98rna hade 55 kw i papperna.. därav din billiga försäkring.pittbull skrev:
tror inte att jag skulle sälja längre har du oxå mkt effekt i din super snygga hoj ...-... slår vad om att jag har en snyggare, bättre, o mkt snabbare maskin än dej, så lägg dej inte i sånt du inte har att göra med .HanneZ skrev:Va de inte du som inte fick sålt din
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|