Pris på min R1a

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
pittbull skrev:
snälla hannez, ring upp mej snälla, ge mej nåt ditt nr, eller adress, eller vad som hällst låt mej få träffa dej... vill vill :Bugar :Bugar :Bugar gud vad jag skulle njuta då. bara slå in din käft fan...
ja jag är lite galen, jag vet det... men det är så skönt att ge min andra sida skulden när man gjort nåt som man vill skyll :gnissla a i från sig... så ja visst e jag kluven. ha ha ha...

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
sesså.. lugna nu ner er lite annars blire "bannaknappen" som blir använd.

Ang din R1:a och vad den är värd så är det inte ett öre mer än vad köparen betalar. kommer ingen köpare så får du se det som en hint om vad prisläget är.

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
pittbull skrev:
snälla hannez, ring upp mej snälla, ge mej nåt ditt nr, eller adress, eller vad som hällst låt mej få träffa dej... vill vill :Bugar :Bugar :Bugar gud vad jag skulle njuta då. bara slå in din käft fan...

:hihi

hannez verkar populär...

Last edited:

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
pittbull skrev:

Ska han ringa.... sen då? Ska du säga fula ord till honnom??
Jösses! brukar inte bry mig om sånthär Fjortistjafs men hannez är en sjyst lirare, Ge fan i att hota folk du inte känner *Agh*

Salig

Ny medlem
Gick med
21 May 2004
Hoj
2006 KTM 950 SM
pittbull skrev:
ja jag är lite galen, jag vet det... men det är så skönt att ge min andra sida skulden när man gjort nåt som man vill skyll :gnissla a i från sig... så ja visst e jag kluven. ha ha ha...

Med tanke på att pittbull skickade det här inlägget direkt efter "hotet", så tror jag att det var ett lite udda skämt...

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Salig skrev:
Med tanke på att pittbull skickade det här inlägget direkt efter "hotet", så tror jag att det var ett lite udda skämt...

Jasså skulle det vara ett skämt :3freak ... Då får han ursäkta att jag inte skrattar

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Salig skrev:
Japp... han spelade på kluven personlighet som HanneZ skämtade om. En elak inne samtidigt som en snällare. Men kul var det inte. :3freak

Drifter

Kungen av bilköer
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
Yamaha XSR900 & Suzuki Burgman 400
Dee_cati skrev:
Jag har sett gamla 85:eek:r som endast gått 5000mil, det går ju inte heller ihop isåfall :va

Min far har en gammal CX500C som han köpte ny -81, den har rullat runt 3000 mil och då har ändå jag kört en del på den i mina yngre dagar :)

-=MARTINEZ=-

Dirty deeds done dirt cheap
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Fladderblade-96+R1-98
Det e så här alla som säljer en hojj har backat mätaren å blå yamahaer e det fulaste jag vet :arsele

:3freak :näsblod :näsblod :näsblod :näsblod :död :död :död

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Denna tråden låses och uppförande som pittfull kommer ej tillåtas. Att hota folk till höger och vänster och kalla folk för dittan och dattan "och stå för det", kommer inte accepteras. Detta är inte Hells Angels forum. :rolleyes:

Jake the snake

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2005
Hoj
z1000
Swedie skrev:
Denna tråden låses och uppförande som pittfull kommer ej tillåtas. Att hota folk till höger och vänster och kalla folk för dittan och dattan "och stå för det", kommer inte accepteras. Detta är inte Hells Angels forum. :rolleyes:

Trist när det blir så här. Hade för fan bara en liten fråga.

*Hugo*

öka takten sista kvarten.......... :-)
Gick med
7 Jul 2004
Hoj
meanstreak 02
R2 skrev:
höru pittbull, dina fälgar ser ut att vara polerade
gjort det själv, köpt så eller lämnat bort jobbet?

pittbull köpte den av matteg så det är han som har polerat hela hojen..

mvh.Peter

snyggaste R1.an tycker jag... :yoparty

espa

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
opel
E22 skrev:
vet en som köpte en exakt en sån i förra veckan i malmö...han prutade lite på skiten & fick den för 26tusen..så några 50tusen kan man ju se i himmeln efter att man får för den...de e ju en sak vad man KAN begära & en helt annan vad man får för den...
Visst stulen.klotad eller vad ???

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
45k måste du ju kunna få! skulle inte sälja min mycket lägre än så iaf :tungan sen om folk vill vänta på att hitta en för 35k så kan dom ju roa sig med det :D

men det är ju köparens marknad nu,mycket pga försäkringarna:(!åzå får vi väl skylla oss lite själv åxå som har dumpat priserna så mycket,men det är ju ett måste om man ska få sälja,å många blir väl tvingade pga höjda försäkringar!

fan, en -98 är ju en klassiker snart,dom flesta lär väl vara kraschade :D

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...