R.Stefan skrev:2437981Magnus du tar tbx ditt gamla nick när cajback å grabbarna rundar dej på nån 250 träning!!*flin*Tyckte även att det gamla passade din humor....Lagomt ironiskt!!!
Grattis i karriären!!!//Stefan
katana skrev:2440332OK då !
mafo skrev:2440839Tur att man inte kommer köra 250R då.
Ella skrev:2453269Fortsätter du i den här takten har du snart inget alls att köra på...
mafo skrev:2453830Gaffatejp, hammare, glasfiberspackel och buntband. Standardkit för Aprilia.
Forsberg skrev:2453991Börjar vi snacka ratbike redan?
mafo skrev:2454016Haha, den blev ratbike redan 1999. Replikan börja råtta till sig däremot. Tappade den från uppkörningsrampen till bussen imorse ..
Forsberg skrev:2454023Hmm, har vi diskuterat kraschkåpor någon gång?
HaHa Ja, med det aphänget så läre väl de enda nötter som knäcks bli på framsidan möjligen (men va gör man inte för att få skrapa lite puck) Hur de går för VanDamme återstår att se, är ju så sällan han är på Rörberg.. men jag ger mej fan på att han aldrig skrapat en enda knäpuck Jättehärligt att du uppskattar mitt aphäng iaf även fast jag slarvat så mycket med workouten Puss & kram gubbenmafo skrev:För övrigt kan vi notera att Tacos workout äntligen börjar ge resultat. Beach 2007: Taco och VanDamme knäcker nötter med skinkorna.
Taco skrev:2455534HaHa Ja, med det aphänget så läre väl de enda nötter som knäcks bli på framsidan möjligen (men va gör man inte för att få skrapa lite puck) Hur de går för VanDamme återstår att se, är ju så sällan han är på Rörberg.. men jag ger mej fan på att han aldrig skrapat en enda knäpuck Jättehärligt att du uppskattar mitt aphäng iaf även fast jag slarvat så mycket med workouten Puss & kram gubben
Med tanke på den tidigare suspensoarshopping turen och nu det här med fasta aphäng så vette fan om man törs ha den där festen med er gossar Tack för förtroendet med uppdraget i styrelsen iaf ..och grattis själv förresten ! Västerås är inte klart, men skall undersökas.. Boomtjackalacksp2 skrev:2458432Aphäng och aphäng? Det där ser ut att vara taget direkt från Moto-GP förra helgen!
Sen verkar du ha en riktigt fast och fin
Grattis till de nya posterna inom SMC-Gävleborgs styrelse
Har ni 3 grabbar varit och uppdaterat era titlar i Västerås ännu då?
mafo skrev:2465719Nu finns det fler foton från den 7:e och 21:a augusti på http://rorberg.self.se.
sp2 skrev:2468323Vilken av hojarna är klotad
Inte R6an hoppas jag!
Synd att du inte komn ner till Sviestabanan och hjälpte till! Du hade behövts
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|