Projekt: Hojkörning på Rörberg, Gävle

Status
Ej öppen för fler svar.

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Stort tack till alla deltagare, instruktörer och alla andra som hjälpt till att förverkliga vår vision om en BKK på hemmaplan! Får även be om ursäkt om vi råkat få er att upptäcka att köra hoj är hur kul som helst :hihi

Vi går tyvärr snart in i vinterdvalan, dit vi tar med oss allt vi gjort och all kritik (både positiv och konstruktiv) vi fått, med förhoppningen om att kunna erbjuda en ännu bättre broms- och kurvkurs nästa säsong! Vi har redan nu lite planer, men inget vi skvallrar om än ;)

Tack för den här säsongen! :tummenupp

cage

Carpe diem !!
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
KTM 1190 Adv R
Tack för denna säsong. :tummenupp

Även om jag bara hann med två körningar känner jag att jag har blivit en säkrare förare och lärt känna hojen bättre. Hoppas på en upprepning kommande år, då kommer jag vara en stammis....

Cred till alla instruktörer som med en glad och lättsam inställning gjort dessa kvällar till en rolig stund:Bugar :Bugar

Syns nästa år..:hej :hej

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Tackar SMC och alla instruktörer som gör att måndag-kvällar blivit något att se fram emot :klappar ..
Har lärt mig massor under dessa kvällar, både om mig o hojen.
Nackdelen är väl ekonomin, då jag fastnat helt för denna typ av aktiv körning. Men nu kommer ju en vinter, som kommer att till största del bestå av övertids-arbete för att fylla plånboken och komptids-lagret inför nästa års ban-säsong..
Misstänker att jag för första gången kommer att uppleva en höst-deprision:mad:

Ses till våren :yoparty :yoparty

R.Stefan

Vägar är till för att användas!
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
KTM 625 sxc -04 och KTM 1190 Aventure-14
Kul att det kom mycket folk !!!!Kändes lite frustrerande att jag ej fick prova ett varv med lastbilen ;) Hör rykten om en deltagarkrach?? Hoppas det gick bra!!

//Stefan

blackis1

Fri fart under ansvar åt folket!
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSX-R 1100, gillade skarpt K1200S, Väntar på ny Blackbird?
Jag vill tacka alla funktionärer, Initiativtagare framförallt, instruktörer, fotografer och övriga för en jättebra och trevlig "sysselsättning" i Gävleområdet.

Inför nästa säsong kanske man ska skaffa sig en CBX istället - den svänger ungefär lika bra med mig vid styret.

Chaneran

* Erica *
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
R1 -05
Fantastiskt roligt å otroligt beroendeframkallande!!!
Tack till SMC för alla riktigt välordnade "bandagar"!!!

Tokfort's egen papparazzi "Dec" lyckades dessutom fånga många på bild... Få se om jag lyckas lägga upp lite bilder här i tråden.

Bifogat

• DSC_0197.JPG
    DSC_0197.JPG
    41.3 KB · Visningar: 72
  • DSC_0200.JPG
    DSC_0200.JPG
    49 KB · Visningar: 61
  • DSC_0214.JPG
    DSC_0214.JPG
    87.1 KB · Visningar: 99
  • DSC_0231.JPG
    DSC_0231.JPG
    50.9 KB · Visningar: 61
  • DSC_0225.JPG
    DSC_0225.JPG
    76.5 KB · Visningar: 64
  • DSC_0220.JPG
    DSC_0220.JPG
    82.6 KB · Visningar: 59

Chaneran

* Erica *
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
R1 -05
Några fler...

Bifogat

• DSC_0332.JPG
    DSC_0332.JPG
    64.9 KB · Visningar: 55
  • DSC_0338.JPG
    DSC_0338.JPG
    61.5 KB · Visningar: 63
  • DSC_0369.JPG
    DSC_0369.JPG
    86.8 KB · Visningar: 55
  • DSC_0376.JPG
    DSC_0376.JPG
    89.4 KB · Visningar: 54
  • DSC_0375.JPG
    DSC_0375.JPG
    86.1 KB · Visningar: 59
  • DSC_0372.JPG
    DSC_0372.JPG
    88 KB · Visningar: 64

Chaneran

* Erica *
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
R1 -05
Några till...

Tack "Dec" till väl utförd fotografering!!!

Bifogat

• DSC_0288.JPG
    DSC_0288.JPG
    65 KB · Visningar: 64
  • DSC_0293.JPG
    DSC_0293.JPG
    42.8 KB · Visningar: 51
  • DSC_0297.JPG
    DSC_0297.JPG
    77.6 KB · Visningar: 56
  • DSC_0318.JPG
    DSC_0318.JPG
    55.8 KB · Visningar: 56
  • DSC_0326.JPG
    DSC_0326.JPG
    56.2 KB · Visningar: 53
  • DSC_0330.JPG
    DSC_0330.JPG
    53.6 KB · Visningar: 60

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
Kawasaki zx6r 2005 banhoj +BMWk1200gt 2006
Rörberg 18.sept

Tackar alla instruktörer och initsiativtagare för prosjektet på Rörberg. Var för första gången på bana, suveränt!!
Återkommer så snart ni öppnar igjen!
Gröna zx9r'an:)

Apans Bror

Bakåtsträvare
Gick med
29 Apr 2006
Hoj
hojlös
Ja en får tacka för ett jävligt bra arangemang hur kul som hellst + att det är ju mycket bättre att få köra av sig på en gokartbana istället för stan....
Stort tack till er som orkat hålla i det och vi ses väll i vår.
Nu börjar ju snart dubbdäcksfruttarunt på sjön säsongen det är ju faktiskt lika roligt men lite svalare....

Ps va det någon som lyckades fånga min *host* lilla sladd på kort....:yoparty

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
-
Forsberg skrev:
2469964 Stort tack till alla deltagare, instruktörer och alla andra som hjälpt till att förverkliga vår vision om en BKK på hemmaplan! Får även be om ursäkt om vi råkat få er att upptäcka att köra hoj är hur kul som helst :hihi

Vi går tyvärr snart in i vinterdvalan, dit vi tar med oss allt vi gjort och all kritik (både positiv och konstruktiv) vi fått, med förhoppningen om att kunna erbjuda en ännu bättre broms- och kurvkurs nästa säsong! Vi har redan nu lite planer, men inget vi skvallrar om än ;)

Tack för den här säsongen! :tummenupp
Instämmer med föregående ! Tack för allt intresse för vår lilla idè. Ungefär 130-135 (unika) personer har deltagit i sommarens B & K på Rörberg ! Om inte alla varit så entusiastiska och positiva så hade det här inte blivit av ! Vi har fått bra feedback och skaffat oss lite erfarenhet inför nästa säsong.. med all positiv respons i ryggen så är vi taggade som fasen och vi kommer att satsa ännu hårdare på det här nu:tummenupp

Catta

Ny medlem
Gick med
19 Sep 2006
Hoj
BMW F800S -08
Rörberg 2006

:hojsmilie Vill här tacka er instruktörer framför allt för fint arbete och tålamod.

Det har varit roligt att vara med. Samt så har det blivit roligare att köra hoj ännu mer än förut.:tungan

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Catta skrev:
2472103 :hojsmilie Vill här tacka er instruktörer framför allt för fint arbete och tålamod.

Det har varit roligt att vara med. Samt så har det blivit roligare att köra hoj ännu mer än förut.:tungan

Tack för den här säsongen! På tiden att du hittar in på SH också! Räkna med att du kommer fastna och att timmarna kommer flyyyyyga iväg! :)

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
wr250f
tja, vad ska man säga...det kommer att kännas tomt nu fram till i vår...
Har alltid sett fram emot körningarna som ett barn på julafton å så är det helt plötsligt slut nu:-(

Men det är ju NU den riktiga sässongen börjar:) på med dubbdäcken bara!
Jag har ju som vana att köra hoj året runt och vinterkörning är ruskigt kul det med, speciellt på isar och frysta skoterleder:tummenupp

Kanske kan det bli någon pubrunda med barhäng och motstyrning och ev knäskrap någon mörk höstkväll för oss som deltagit, vore kul då man lärt känna en del personer som kör nästan varenda gång, vad säger ni om det?

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Dirtfighter skrev:
2472910

Kanske kan det bli någon pubrunda med barhäng och motstyrning och ev knäskrap någon mörk höstkväll för oss som deltagit, vore kul då man lärt känna en del personer som kör nästan varenda gång, vad säger ni om det?

Vore väl himla trevligt att träffas lite i höstmörkret o ljuga om nåra power-slides :yoparty :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag