- Ja du vinner tävlingen. Vi säger att den obantad väger 192 kg fulltankad då istället : )
Tackar
Jag ska framöver väga in min på riktiga vågar för att se om det stämmer med verkligheten.
- Ja du vinner tävlingen. Vi säger att den obantad väger 192 kg fulltankad då istället : )
Tyvärr stämde misstankarna att det var för lite utrymme så det blir att leta upp en dämpareVet du om det kan fjädra ihop tillräckligt bak utan att gasbehållaren tar i svingen? Det ser tajt ut.
Distansen visade sig vara i aluminium så den var redan lätt.Jag såg nu att det bara finns en distans att byta ut. På omoderna hojar finns det 4-5. Den som sitter mellan hjullagren skulle jag inte byta ut.
Nr 11 möjligen då.
Skickat från min iPad med Tapatalk
Nä då kunde jag lika gärna köpt en 1000cc & stoppat i ramen.Borra ?
TackarTrevligt bygge. Den gula stötdämparen ser misstänkt lik ut en jag sålde för ett tag sedan. Går det inte att skära ut lite i svingväggen så den får plats? Sparar ju lite vikt då också.
Jo tanken har funnits fast då tittade jag på svenska MaxxECU.Varför gå på med en viktökande PC till original ECU när du kan köpa en Ignitech Ignijet och få alla funktioner i en modul + modernare roligheter som QS?
Det ser vi fram emot, jag har i princip nått vägs ände med min budget.Min lättning är lång ifrån klar så vi får se hur det slutar.
Var i vårt land håller SpoonVally Racing till ?
Det ser vi fram emot, jag har i princip nått vägs ände med min budget.
En bra bit från oss, nere i Halmstad.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |