PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Micke, ryktas på fejjan att du tänkte styra upp några baltluder men det sket sig.......snälla, säg att det är sant :D
men det blev inte baltiskt id (lettiska..) som vi först befarade, strul med att ordna sovplatser mm. jag ville väl heller inte torska för något som kan kopplas till trafficing :näsblod men vi får se om det blir fler tillfällen, dom är tydligen ganska viga på andra sidan Ostsee :rolleyes:

(tjejjer, läs= inkl ironi..)

det är alltså dom som skulle servera jägermeister. nåja :rolleyes:

Jaha, ska vi börja om på matlistan igen då?

nej nej nej... på plats finns dom 3 populäraste maträtterna enl matlistan på sh, några rätter fick utgå - för annars hinner inte köket få ut all mat samtidigt. Är ju trisst om somliga hinner käka upp innan några andra kanske inte ens fått ut sitt käk.

men man kanske kan höra på plats. det beror lite på hur full restaurangen är i övrigt. det är svårt för ett kök att få ut 30 varmrätter samtidigt om det är fler rätter än 3 att välja på.

detta säger hardrock.. fick reda på det nyligen, ledsen för det. synd att jag inte fick reda på det tidigare, men det har varit så mångra trådar att dra i på samma gång.

/Micke

Glöm inte adresslapparna runt halsen nu bara... :D

Ja, just det!!

Tänkte först skriva ut lappar på jobbet men då kanske pojkarna skulle bli ledsna för att de inte får vara med och pyssla... Vi kanske kan ha det som en förmiddagsaktivitet på lördagen i stället? :D

Ja, just det!!

Tänkte först skriva ut lappar på jobbet men då kanske pojkarna skulle bli ledsna för att de inte får vara med och pyssla... Vi kanske kan ha det som en förmiddagsaktivitet på lördagen i stället? :D

Ja, man vill ju inte hamna i trassel pga några lappar! Så det får bli glögg och, eeh, adresslappspyssel på lördag helt enkelt! :fyllisar

Tror du den här räcker? :D

Ja, den där blir ju perfekt! Kommer nu att användas som mall. :D

Last edited:
Ja, man vill ju inte hamna i trassel pga några lappar! Så det får bli glögg och, eeh, adresslappspyssel på lördag helt enkelt! :fyllisar

Ja, den där blir ju perfekt! Kommer nu att användas som mall. :D

Lär ju säkert bli jätte fina lappar då :fyllisar :3freak

Tror du den här räcker? :D

Sånna lappar hade vi när vi var på team building sist med jobbet... :)

Last edited:
ta med ligget... :tummenupp (hrc handikapp toa är stoor, fler än 2 får plats) :rofl

Vi, eller JAG har ju kommit fram till att det var två olika dagar på pub å ligg.
Och så tänker Jag försöka få det att förbli... Ve och fasa för den blandning knotiga bestar som kan tänkas dyka up på puben. Jag får ta på kyskhetsjalingarna.

I morgon åker parningsdräkt och jaktoljan på!!! För på är det Party Party!!
Syns imorgon..Jag kommer synas i alla fall..asg

Hotpantsflickor hmmmm..... Hotell är bokat... Nu ska bara pungen rakas sen är jag redo att möta morgondagen!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj