Den sista frågan var inte riktad specifikt till dig.
Ett bra sätt att gå är ju faktiskt som du säger att ordna upp så att RoadRacing.se är aktuell hela tiden med tider, priser och förarpresentationer av iaf SM-klasserna. Att ordna upp i depåerna är också relativt lätt fixat. Om vi börjar med det till nästa säsong och ger oss på lite bättre marknadsföring - det finns mycket som går att göra utan att det kostar många kronor. Affischer - det finns alltid nån som kan göra några snygga såna och det finns förmodligen nån som jobbar på ett tryckeri som kan trycka såna lite billigt. Radioreklam? Tja, man kan ju ringa in och önska en låt och istället för att hälsa till nån så hälsar man alla välkomna till <insert valfri bana> på söndag klockan 11.30 eller nåt. Skicka en liten notis till insändarsidorna i lokaltidningen. Det är bara fantasin som sätter stopp.
Jag tror tvärtemot många här (verkar det som) att RR har ett stort underhållningsvärde för ärligt talat, det är inte så stor skillnad på folk och folk. Kolla t.ex. i the UK där de tillochmed tar inträde på sina klubbrace!
Det finns många sporter som är skitkul att titta på som folk inte har insett än.
Hur många gick och kollade på LHC när de låg i Allsvenskan? Jämfört med t.ex. Björklöven eller Sundsvall i samma serie? LHC ligger nu 3:a i Sverige och 12:a i EUROPA i genomsnitt per match. Och det handlar inte om 20, 30 års etablering som t.ex. Färjestad eller MoDo utan knappt fyra år i högsta serien. Det gör man inte utan mördande reklam.
Fast det var nästan 3000 pers ute och kollade på Motocross division 1 (ej SM) på Saxtorp förra året - jag bland andra - men då visste man att det fanns. Under de 11 åren jag bott i Landskrona har jag aldrig sett en affisch som påtalar att det är RR-SM på Knutstorp trots att det är närmsta staden.