Bikerbitch
Stolt mamma
- Gick med
- 6 Mar 2003
Ena tjejkompisen o hennes väninna bangade lördagen. Men jag får iallafall med mig en dam i släptåg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gunther gråterBikerbitch skrev:Ena tjejkompisen o hennes väninna bangade lördagen. Men jag får iallafall med mig en dam i släptåg.
Bikerbitch skrev:Jag får med mig två tjejer![]()
MikkE skrev:Fett med massa fett! jag laddar batterierna redan nu
som sagt. jag e ju trots allt den som får alla på bild, och nu ska jag ha ALLA..
Vi måste ju ha något slags bevis för att MikkE är så stor och stark. Nån som vill vara med som motståndare?? (Du är redan ute ur leken Niklas... messtämpel på den som börnar V70...)Ghost skrev:Ja det är tur det, hur skulle det annars se ut?![]()
![]()
Tur att du är så stor & skräckinjagande att dom lugnar ner sig...![]()
Bikerbitch skrev:Har tjatat på en del töser här på forumet, men om dom dyker upp är väl en annan sak.
Hursomhelst, skall se vad jag kan göra. Har inte överdrivet många tjejkompisar ju..
Mille-R skrev:Jag jobbar ju tyvärr men går väl förbi på vägen hem o ser om det är någon kvar vid halvtvå. Är det någon som behöver stöd på väg söderut sen så kanske jag kan bistå![]()
Bikerbitch skrev:Har tjatat på en del töser här på forumet, men om dom dyker upp är väl en annan sak.
Hursomhelst, skall se vad jag kan göra. Har inte överdrivet många tjejkompisar ju..
Annicka skrev:vad skönt att det är någon mer som inte har så jätte mycket tjejkompisar.
Jag ska försöka övertala några polare att följa med.
/Annicka
Micke_Lindstrom skrev:Är det inte natten till söndag som sommartiden börjar?
Kommer uteställena att ha öppet en timme mindre då?
Ingel skrev:Förresten - Är det inga som ska förfesta på 2 hjul från kl 12 och framåt? Första dan utan kryckor idag och tänkte överaska på jobbet och komma i rullstol på måndag...
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |