Pubrunda 27 mars [stockholm]

Har tjatat på en del töser här på forumet, men om dom dyker upp är väl en annan sak.
Hursomhelst, skall se vad jag kan göra. Har inte överdrivet många tjejkompisar ju..

MikkE skrev:
Fett med massa fett! jag laddar batterierna redan nu :)

som sagt. jag e ju trots allt den som får alla på bild, och nu ska jag ha ALLA..

.... jag som tänkte försöka smita förbi om jag kommer loss från jobbet, nu vete sjutton om jag vågar.. :rolleyes:

Ghost skrev:
Ja det är tur det, hur skulle det annars se ut? :näsblod :död

Tur att du är så stor & skräckinjagande att dom lugnar ner sig... :crash
Vi måste ju ha något slags bevis för att MikkE är så stor och stark. Nån som vill vara med som motståndare?? (Du är redan ute ur leken Niklas... messtämpel på den som börnar V70...)

Jag jobbar ju tyvärr men går väl förbi på vägen hem o ser om det är någon kvar vid halvtvå. Är det någon som behöver stöd på väg söderut sen så kanske jag kan bistå :)

Tycker du ska ta tag i att lära känna massa flera tjejkompisar, som du sedan kan presentera för mig!! =))

Bikerbitch skrev:
Har tjatat på en del töser här på forumet, men om dom dyker upp är väl en annan sak.
Hursomhelst, skall se vad jag kan göra. Har inte överdrivet många tjejkompisar ju..

Mille-R skrev:
Jag jobbar ju tyvärr men går väl förbi på vägen hem o ser om det är någon kvar vid halvtvå. Är det någon som behöver stöd på väg söderut sen så kanske jag kan bistå :)

Nån kvar halv 2??? hmmm, då har dom ju just börjat med "sista beställningen", klart vi e kvar! :banana

Bikerbitch skrev:

vad skönt att det är någon mer som inte har så jätte mycket tjejkompisar. :)

Jag ska försöka övertala några polare att följa med.

/Annicka

Micke_Lindstrom skrev:
Är det inte natten till söndag som sommartiden börjar?
Kommer uteställena att ha öppet en timme mindre då?

Stämmer. klockorna vrids framåt när vi blickar framåt mot sommaren.
Men nej, vi kan ju inte ställa fram dom när vi är ute, då förlorar vi ju en timme!

Då var det bestämt! skriv upp mig på listan!

Förresten - Är det inga som ska förfesta på 2 hjul från kl 12 och framåt? Första dan utan kryckor idag och tänkte överaska på jobbet och komma i rullstol på måndag...

Ingel skrev:
Förresten - Är det inga som ska förfesta på 2 hjul från kl 12 och framåt? Första dan utan kryckor idag och tänkte överaska på jobbet och komma i rullstol på måndag...

Usch så du säger..! Jag skall inte förfesta. Eventuellt skall jag in o bli tappad på blod. Tror det är för kallt för att åka också..?
Men jag fick med mig en halvtjejkompis till. Hon skulle kika förbi. Fast hon har varit med förr, på SHfesten iallafall.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick