jo det är ju det jag har va jag har köpt grisen i säcken så att säga men har snackat en hel del med dem (firma) samt har jag fått ett avtal skickat till mig så det räckte för jag skulle tro på dem. Halva jag är dock inställd på att bli blåst men då ska dom ju få känna att dom lever Har ju inte lagt några extrema summor i handpant heller för den delen så det är ingen fara, mer en ömsesidig garanti.
Man lär så länge man lever Om det skiter sig får man väl hitta nått annat roligt i samma prisklass.
Ok, vi får hålla tummarna att det vägen då!
Hej ja det är nedanför nr 61 i den långa undertailen, alltså nästan vid skruvarna som håller fast skyllthållaren. Det har blivit en spricka där vilket gör att hela bakdelen är och ser sned ut. När jag tittade på det så så jag bara hur dyr den såg ut haha. Eftersom den är så satans lång. Sprickan är väl kanske bara 2cm eller nått. Ni som vet är det farligt att köra med en spricka där? eller kan jag vänta med att fixa den till efter sommaren?
Tack
Rikard
Ge upp tankarna på att laga den. Köp en begagnad bakram på eBay i stället, de är inte så dyra!
Last edited: