Furis
Är det något jag e bra på så är det allt
Så här kommer den att bli + kolfiber avgassystem m.m på
damn den va riktigt phet!!!!!!!!!
Så här kommer den att bli + kolfiber avgassystem m.m på
RR_Larsson här på sh har Graves på sin R1 07 och den låter riktigt gött sen tror jag inte att de gav så dåligt med hk heller
Teknik?
Hej på er. Nu har jag börjat plocka isär r1an. Det sura är att varje gång man gör det så upptäcker man att något som man inte räknat med är krasigt Jag upptäckte nämligen att den helgjutna aluminium/magnesium staget som går från ramen och ut (där man sitter) har spruckit upp Är det nån som säljer ett sådant här? Till en 08a om ni har nått sådan så ring mig på 070 5750960
vurpat med hojen ?
om det bara är spräckt, är det inte bara att lämna in & få det svetsat i stället för att köpa ett nytt/beg ?
Jå vurpade på mittsverigebanan. Det sura är att det är den första nya hojen jag ägt och att den bara han rulla 290mil Som jag har fattat går det inte att svetsa den pga magnesiumblandningen. Testade att tigga ihop frånstaget med det blev inte bra alls (samma matrial tror jag). En kompis farsan sa att det inte är någon idé att ens prova svetsa, han sägs vara en jäkel på sånt där, själv vet man ju inte så mycket haha. Biten är helgjuten, inga svetsningar vad jag kan se och lång som fan, går ju från ramen under tanken ända ut.
Finns det någon typ av megafon slipon till R1 -07? Termignoni har la något sådant? Akra?
Finns det någon typ av megafon slipon till R1 -07? Termignoni har la något sådant? Akra?
gå in på deras hemsidor
Ingenting jag har sett iaf. Du menar megafon alá R6 06-08?
handpenning lagd på en r1 -04a ska bara inreggas i Sverige och in på lite service, väntar med spänning!
Har tyvär inte kunnat provköra den ännu men priset var så fantastiskt samt att jag fick 3 månaders garanti så jag kunde inte låta bli att slå till!
Inte köpt via Blocket hoppas jag?
Jag förstår inte riktigt vad det är du menar som har gått sönder. Kan du förklara med hjälp av bilden nedan? (Ram & bakram för R1 07-08).
Tjena hallå...
Har precis letat mig in på forumet och kör den 17/7 upp för körkort(mellan).
Mina ögon har skarpt fastnat på en Yamaha R6. Frågan är då om Yamaha R6 är en bra hoj att satsa på som första mc?
Sedan lite andra övriga frågor Billig i drift?,vad kostar en "standard" service?,reservdelar? m.m
Mvh Nicklas
herge skrev:jo det är ju det jag har va jag har köpt grisen i säcken så att säga men har snackat en hel del med dem (firma) samt har jag fått ett avtal skickat till mig så det räckte för jag skulle tro på dem. Halva jag är dock inställd på att bli blåst men då ska dom ju få känna att dom lever Har ju inte lagt några extrema summor i handpant heller för den delen så det är ingen fara, mer en ömsesidig garanti.
Man lär så länge man lever Om det skiter sig får man väl hitta nått annat roligt i samma prisklass.
Är det Mikaels Bilförmedling du har köpt den hos?
Så att dom hade massa annonser ute på billiga hojar..
Tyckte det verkade som lite skumma grejer typ som den där andra "firman" på blocket som blåste folk på handpenningar
Funderar på att åka dit o kolla faktiskt....
Tjena hallå...
Har precis letat mig in på forumet och kör den 17/7 upp för körkort(mellan).
Mina ögon har skarpt fastnat på en Yamaha R6. Frågan är då om Yamaha R6 är en bra hoj att satsa på som första mc?
Sedan lite andra övriga frågor Billig i drift?,vad kostar en "standard" service?,reservdelar? m.m
Mvh Nicklas
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |