Sinister
His royal highness
har inget med mc att göra men frågan lyder såhär:
hur många brudar har skrivit i r1/r6 forumet ren spontan fråga
Då förstår jag vad du menade.
Men du, inte vill han förstöra posörhojen med järnringar stora som armband på överallt?
har inget med mc att göra men frågan lyder såhär:
man vill ju se som kör r1 o r6 vi får försöka få hit brudar på ngt sätt så vi kan visa upp våra hojar för dem
Bara för att du är putsfagMindre än en handfull skulle jag tro, Slappa inräknat
Bilder?
Jo jag tror jag vet vad han menar , och jag ville väl egentligen mest påtala att de plåtblecken är en del av D-zuz öglor. Ett set om 6st med skruvar & bleck brukar kosta ca 300kr.
Strax över mitten vid varmkörd motor efteratt den stått still 5-10 minuter på plan mark. Vid kall motor syns då knappt nivån i fönstret.
Läste nya motorad idag och i tidningen kommer R6an på 5e plats !? Men i dvdn som följde med kommer den 2a totalt i hela klabbet?! Jag fattar nada är den svenska pressen mesiga eller vad handlar det om? "för extrem för gata" jag har kört min hela sommaren går hur fint som helst.
Läste nya motorad idag och i tidningen kommer R6an på 5e plats !? Men i dvdn som följde med kommer den 2a totalt i hela klabbet?! Jag fattar nada är den svenska pressen mesiga eller vad handlar det om? "för extrem för gata" jag har kört min hela sommaren går hur fint som helst.
Lite min poäng med vem köper en supersport 600 för att åka bekvämt man vill väl ha det värsta pengar kan köpa i klassen? Nu har jag förvisso inte kört nån cbr600RR men jag tycker jag sitter som en kung på min hoj. Är den snabbast ska den vinna i mitt tycke.
Har en R1:a 99:a få ägare (60 åring som knappt kunde leda den) och har precis rullat över 3000mil.
Växellådan känns lite sladdrig, lite svårt att få i lägena riktigt bra när man kör. Kan det räcka med oljebyte? Eller är det dags att börja leta en begagnad låda? Allt funkade perfekt när jag började köra iår men nu innan jag ställde av kändes det som sagt lite sladdrigt.
Har en R1:a 99:a få ägare (60 åring som knappt kunde leda den) och har precis rullat över 3000mil.
.
Tidiga Rettor är kända för att kunna få lite prob med växellådan.
Den där 60-åringen som knappt kunde leda den kanske drog en Keyser Söze, mao han var stadens wheelie-kung som har nött ner hela hojjen!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |