Slappa
Rage closed inside!
Vad är orginaldrevningen på R1 -99 ? Morgan du som vet allt?
Får man fråga vart du bor nånstans? If skulle ha 92.000/år för helförsäkring på min R6 -00a. Är 26 och bor i Gbg.
Vad är orginaldrevningen på R1 -99 ? Morgan du som vet allt?
Nix köpa nytt, det är orginal som sitter på nu sen tidigare ägare.Fram 16T
Bak 43T
Ska du dreva om?
Nix köpa nytt, det är orginal som sitter på nu sen tidigare ägare.
Kanske kommer vilja dreva om senare men men
Var köper man bra drivpaket? Grevens?
Tänkte mest på kvaliten, vill ju inte ha nåt skitTyp, men ska du inte byta dimension på kedjan så kan du köpa på vilket yamahacenter som helst. Kostar ca 2000:-
Tänkte mest på kvaliten, vill ju inte ha nåt skit
Tjo det här kanske är rätt tråd att fråga om kopplingen till min R1a -98.
hur fasiken ska man få till baka kåpan över kopplingen och samtidigt lirka dit armen och det?
nå bra tips?
lyckas bara få det så den inte tar alls och så att den ligger på hela tiden -.-
Ja du, det är lite pilligt, men det går allt med en hel del skopor tålamod
Den sågtandade armen ska du dra utåt så att den inte hänger ned, har du gjort det? Sedan är det "bara" att prica rätt med kåpans spår över armen.
Lycka till!
Jag funderar på att lägga ner crossåkandet kommande säsong och börja köra gathoj istället. Har kollat på lite annonser och hittat denna. http://www.blocket.se/vi/14268743.htm?ca=17_s
Är det någon som har koll på vad det kan vara för fel på växellådan och vad det kan kosta att åtgärda?
Heeeej!
Har en polare som har en windflow-ruta till r6-05 som ligger och dammar så jag tänkte höra om nånn här vet om den passar på en R1-05?
Peace
Tjenare!
Som nybliven hojägare av en R6 -06 har jag lite funderingar om den och vill givetvis ha era synpunkter och ta del av eventuella erfarenheter.
För det första, Halvljus bara på ena lyktan fram är ju fruktansvärt fult.. nån som har tips på hur jag kan få båda att lysa på halvljus?
För det andra funderar jag på slipon.. Någon som har erfarenhet av ett system som heter "megaphone" acropovic som tillverkare? Är ju ganska billigt men dånar det för j..vla mycket tror ni?
Mvh Jonas
ok jo har fått in armen men blir alltingen att kopplingen inte alls funkar eller att den ligger på hela tiden -.-
hmm ska man ha armen i inersta läget eller yttersta?
går ju som att trycka in den en bit.
tacksam för svar =)
Nix det gör den inte..
tja, ngn som vet färgkoden till R1 99 röd vit? Skulle behöva litta vitt.... Tackar
tja, ngn som vet färgkoden till R1 99 röd vit? Skulle behöva litta vitt.... Tackar
Du ska ha den i det yttre läget.
0390 Bluish White Cocktail #1 (BWC1)
ww.colorrite.com
Tjenare!
Som nybliven hojägare av en R6 -06 har jag lite funderingar om den och vill givetvis ha era synpunkter och ta del av eventuella erfarenheter.
För det första, Halvljus bara på ena lyktan fram är ju fruktansvärt fult.. nån som har tips på hur jag kan få båda att lysa på halvljus?
För det andra funderar jag på slipon.. Någon som har erfarenhet av ett system som heter "megaphone" acropovic som tillverkare? Är ju ganska billigt men dånar det för j..vla mycket tror ni?
Mvh Jonas
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |