Affe_R1
Sporthojsnörd
Betalar och surar, har precis reggat om min caravelle till lättlastbil och han glädja mig över den betydande skattesänkningen i nästan två månader
Jäklar vad surt !!
Vad kostade det före, efter omreggningen samt nu?
Betalar och surar, har precis reggat om min caravelle till lättlastbil och han glädja mig över den betydande skattesänkningen i nästan två månader
Reinfelt o kompisarna...
Röstade fel i år igen...
Fortfarande är skatten lägre på LB reggade bussar men inte lika mycket, dessutom kan försäkringen bli billigare.Jäklar vad surt !!
Jäklar vad surt !!
Jag blundar och betalar. Skatten är ändå marginell jämfört mot bensinkostnaderna V8 muller kostar :S
Själv tackar jag regeringen för de extra tusenlapparna som dimper ner i lönekuvertet varje månad
Men de drar mindre skatt nuSjälv tjänar jag mina egna pengar utan bidrag från staten. För mig drar de fortfarande skatt
Det är enbart lbdiesel dom har den extra skattehöjningen.
Onödigt stor och racebuss kan inte nämnas i samma mening. Utrymme är alltid av godo. En master får man ju in flera cyklar i och där finns fortfarande plats till både säng och verktyg.Har fastnat lite för renault master nån som kan säga nåt om hur dom är i kvalite, drift och så vidare. Eller är den onödigt stor?
Är tex wv transporter ett bättre altenativ..letar runt 50- 60k klassen.
Onödigt stor och racebuss kan inte nämnas i samma mening. Utrymme är alltid av godo. En master får man ju in flera cyklar i och där finns fortfarande plats till både säng och verktyg.
hahah..det är sant.
Ingen som vet hur kvaliten är på en sån?
Beror på årsmodell. De tidigare årgångarna hade en tendens att döda vxlådorna men annars är det en trevlig bil för endagsutflykter med motorcykel eller cyklar.
Vad tycker dom som kör Vivaro, Trafic lr liknande om dom?
Får man plats med allt i en sån, en hoj och allt man släpar med sig inför en racehelg.
Bumpelibump...
Kan tänka mig något med 3 stolar fram och stort skåp, men är mer sugen på en cheva eller dodge van ifall hojen/hojarna får plats rakt in i "bakluckan" utan att behöva ställa på tvären e.dyl även om man har kvar baksäten/soffa och lastgaller bakom baksätet....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|