Mr K
I win, you loose!
Vi vill ju få politikerna att förstå att kunna låna ut något av de nerlagda militärflygfälten till oss så vi kan utöva våran "sport". Precis somdet finns crossbanor till de som kör sådant.Chii skrev:Som vanligt är trångsyntheten total bland inläggen på SH. Tanken har aldrig slagite er vad som skulle hända om man skulle tappa balansen i sidled i ca +200 då det står hundratals åskådare några meter från vägen :kocko
Visst kan dom som kör slanga ordentligt men alla som slangar ofta vet att det kan gå fel om man har otur. Jag tycker det är riktigt svårt att hålla koncentrationen då det är mycket folk som står och tittar.
NEJ försvinn från allmän väg och framför allt ha inte folj stående nära på sidorna då ni ska slanga. Håller med polisen om att det är inte frågan om det är snarare frågan om NÄR den stora olyckan kommer.
Tror inte att du sover så gott om nätterna då du vet att du körde ihjäl 3 personer pga ett misslyckat stunt. Det roliga tar slut när folk gör sig ordentligt illa och jag åker hoj av den andledningen att det ÄR roligt
MYYYYYYCKET billigare än att sätta 18 poliser på plats.
De trodde de fick använda materialet eftersom de hade snaxkat med en kille. Killer hänvisade till mig med email och nummer. De hörde inte av sig. De har ursäktat sig och sagt att de gjort fel och ska betala.majtii skrev:Någon ursäkt eller bortförklaring från deras sida?