Om vi säger som såhär va....jag hatar dom, jag säger inte vilka jag hatar...bara att jag hatar dom över allt annat...JoUh skrev:Mera fakk! Jag såg inte den komma!
Om vi säger som såhär va....jag hatar dom, jag säger inte vilka jag hatar...bara att jag hatar dom över allt annat...JoUh skrev:Mera fakk! Jag såg inte den komma!
zpeppy skrev:Om vi säger som såhär va....jag hatar dom, jag säger inte vilka jag hatar...bara att jag hatar dom över allt annat...
zpeppy skrev:Om vi säger som såhär va....jag hatar dom, jag säger inte vilka jag hatar...bara att jag hatar dom över allt annat...
Jo det gav ju debatten en helt ny dimensionzpeppy skrev:Om vi säger som såhär va....jag hatar dom, jag säger inte vilka jag hatar...bara att jag hatar dom över allt annat...
benrangel skrev:Däremot kan det vara bra för våra andra debattörer att känna till att du hämtar din argumentering från en tidskrift som har en chefredaktör som var aktiv som partisekreterare i sverigedemokraterna.
såså...jag som trodde att det bara rörde sig om muslimerzpeppy skrev:jag hatar dom som snodde min hoj och som gjorde att jag fick en buckla i tanken och som snodde mina polares hojar, jag gav nummer och namn till polisen men inte ett skitgjorde dom...JAG HATAT DOM ÖVER ALLT ANNAT!!!! nej jag är inte sosse...
Btw: danskar är inte friska dom heller
En sak till...de som snodde min hoj är inte svenskar, inte danskar heller för den delen...
Sissta Edit: sen jag flyttade till växjö har ja blivit mycket mer hatande...mycket pga av att jag bor 200 meter från den här skiten Skithålet
benrangel skrev:Däremot kan det vara bra för våra andra debattörer att känna till att du hämtar din argumentering från en tidskrift som har en chefredaktör som var aktiv som partisekreterare i sverigedemokraterna.
benrangel skrev:....
Däremot kan det vara bra för våra andra debattörer att känna till att du hämtar din argumentering från en tidskrift som har en chefredaktör som var aktiv som partisekreterare i sverigedemokraterna.
Förutom att stora delar av hans textproduktion luktar rättshaverism lång väg.
Oj, vad förvånad jag blev att det var det exemplet du skulle ta upp!Markus skrev:Nu kör ju du din dryga stil, raljerande och dryg - blir du förvånad att du får igen av samma mynt?
Var det exempel du ville ha? Ja, hedersmordstråden som korvgubeb startade är ju en klassiker, annat obesvarat finns i den här tråden. Till exempel.
PS.
Jag förväntar mig inte att du kommer svara (den här gången heller).
Markus skrev:Jag tror det är bra för våra andra debattörer att känna till att du försvann illa kvickt från forumet efter att ha fått fakta presenterade som omkullkastade timmar av ihärdigt proletärknappande och att du sedan valde att inte bemöta det via PM heller.
Alltså ah17, det här är en fajt du aldrig kan vinna - han gör som bonny, chris ash och korvgubbe - drar sig undan när det hettar till.
T-rex däremot kommer du få svar på tal av, eventuellt av Humbert Humbert också.
benrangel skrev:Nu tillmäter du din person en aning för stor vikt - men det är heller ingen nyhet.
.....
Jag kan dock ge dig rätt i en sak - jag kommer inte att bli långvarig här.
bonny skrev:Buhuhu, det är synd om mig.
bonny skrev:Nu är det bara för de som önskar att läsa och sedan skriva om mörkläggning!
korvgubbe skrev:...
- verkar inte finnas något som helst samband mellan sociala faktorer och kriminallitet?!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|