Rasistpollen

Vad tror ni?


  • Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
bonny skrev:
...som både du och Markus med jämna mellanrum gör er lustiga över.

Personligen gör jag mig lustig över dig för att du är en dryg snubbe som far med osanningar och undviker jobbiga frågor. Om du vill ha exempel kan du säga till.


:hej
 

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Ort
Sverige...än så länge.
Hoj
trampcykel
bonny skrev:
Jag säger alltså inte att du har fel, men jag vill gärna se vad det är som är missvisande i min statistik och vilken statistik du i så fall menar är rätt. :confused:

Jo när du i någon slags faderlig bror-duktig-anda kommer insläntrande och påpekar något i den här stilen:

"Jo men enligt BRÅ så begås ju de flesta brotten av svenskar"

Vilket jag iofs inte ifrågasätter sanningshalten av men diskussionen handlar inte om brottslighet begången av folk med svenskt respektive utländskt pass.

Resten kan du nog räkna ut själv.

*********tillägg*******************

om man ville utradera "invandrares" representation i statistiken skulle ju en lösning kunna vara att helt enkelt ge alla som befinner sig i Sverige ett svenskt pass när gränsen passeras.

En sådan byråkratisk övning skulle såklart förändra statistiken drastiskt men verkligheten förblir ändå densamma.

Har du förstått?
 
Last edited:

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Mille
Markus skrev:
Personligen gör jag mig lustig över dig för att du är en dryg snubbe som far med osanningar och undviker jobbiga frågor. Om du vill ha exempel kan du säga till.


:hej
Ja gärna!!!
Som du säkert har märkt svarar jag väldigt sällan på dina inlägg, fast det är uteslutande för att jag är dryg och alltiid har svårt att argumentera med en som är så noga med källkritik och faktagranskning som du är, det skadar heller inte med den klädsamma ödmjukhet som du visar upp.
Jag erkänner utan tvekan att när det gäller att debattera är du min överman!
Så ta det som en komplimang! :Bugar
Sedan finns det ju inte en enda obesvarad fråga till dig svävande ute i cyberspacen. Faktiskt lite imponerande av dig! :pannkyss
 
Last edited:

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
benrangel skrev:
Ibland så trillar poletten ner även hos den aningslöse läsaren.

ah17 det är väl aldrig så att du hämntar dina åsikter från www.bgf.nu
Om inte annat så är det därifrån du verkar hämta bilder på Jerzy Zanecki och lite annat gott och blandat.

En liten snabb översikt över Blågula frågor kan läsas på sidan http://www.expo.se/index_1.php?pg=http://www.expo.se/www/1_234.html

Haha blågula frågor är humor på högsta nivå! Hur orkar folk sitta och fantisera ihop sånt dravel?
 

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Ort
Sverige...än så länge.
Hoj
trampcykel
benrangel skrev:
Ibland så trillar poletten ner även hos den aningslöse läsaren.

ah17 det är väl aldrig så att du hämntar dina åsikter från www.bgf.nu
Om inte annat så är det därifrån du verkar hämta bilder på Jerzy Zanecki och lite annat gott och blandat.

En liten snabb översikt över Blågula frågor kan läsas på sidan http://www.expo.se/index_1.php?pg=http://www.expo.se/www/1_234.html

Kan man läsa om moderaternas partiprogram på vänsterpartiets hemsida?
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ytterligare ett exempel på att extremhögerns största problem är sig själva. Ingen kommer att ta dem på allvar när de företräds av puckon.
 

Zator

Jag är grinig idag...
Gick med
24 Mar 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Sprint ST -06, 2x yzf 750 r -96, en blivande stealthfighter och en skrotfighter

Spinky Spendrup

Fylld med messmör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Järfälla
Hoj
En fuling
bonny skrev:
Sedan finns det ju inte en enda obesvarad fråga till dig svävande ute i cyberspacen. Faktiskt lite imponerande av dig! :pannkyss
Min ironiradar är lite ojusterad, men visst är det ironi? För det finns faktiskt minst en fråga till Markus som är obesvarad. Ska jag leta upp den?

(obs ovanstående kan också vara ironi, man vet aldrig)
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
t-rex skrev:
Ytterligare ett exempel på att extremhögerns största problem är sig själva. Ingen kommer att ta dem på allvar när de företräds av puckon.


Edit: I detta fallet puckon med förföljelsemani. Jösses. bgf hade jag glömt...


Edit II; dags att lämna kontoret när man inte kan se skillnad på "ändra" och "svara".
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
bonny skrev:
Ja gärna!!!
Som du säkert har märkt svarar jag väldigt sällan på dina inlägg, fast det är uteslutande för att jag är dryg och alltiid har svårt att argumentera med en som är så noga med källkritik och faktagranskning som du är, det skadar heller inte med den klädsamma ödmjukhet som du visar upp.
Jag erkänner utan tvekan att när det gäller att debattera är du min överman!
Så ta det som en komplimang! :Bugar
Sedan finns det ju inte en enda obesvarad fråga till dig svävande ute i cyberspacen. Faktiskt lite imponerande av dig! :pannkyss

Haha, så fintar du ah17 med att svara på mitt trams - det är ju precis det här jag menar, du undviker att svara när det drar ihop sig.
:banana
Nu kör ju du din dryga stil, raljerande och dryg - blir du förvånad att du får igen av samma mynt?
Var det exempel du ville ha? Ja, hedersmordstråden som korvgubeb startade är ju en klassiker, annat obesvarat finns i den här tråden. Till exempel.

:hej

PS.
Jag förväntar mig inte att du kommer svara (den här gången heller).
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
Markus skrev:
Lion och JouH, ni är från mellanöstern va?
Intressant att ni enligt korvgubbe och hans bitchez är rasister och islamofober. Jag är benägen att hålla med, ni borde utvisas. :lol
Korrektumundo!!
Får man fråga varför ni vill utvisa mig?? :rolleyes:
(ska jag börja packa redan nu?)

Chris Ash skrev:
Du menar att det inte finns islamofober från mellanöstern? Ta och snacka med några kristna därifrån.
Varför är kristna från mellanöstern "ökända islamofober"?


Markus skrev:
Jag har gjort det, vi har varit rörande överens. :tummenupp
:fyllisar
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
JoUh skrev:
Får man fråga varför ni vill utvisa mig?? :rolleyes:

Ja, du bidrar inte till det mångkulturella samhället på rätt sätt. Alternativt kan du konvertera, vi behöver inte fler kristna här. :fakta
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
JoUh skrev:

Men det är väl inte hela världen, Chris och de andra bojsen kommer ju fortfarande se ner på dig för din ev avvikande nyans - invandrare förstår ju inte bättre än att stympa, våldta och skända - därför ska vi införa Fas 2 i Daltandet (tm) istället för Del 1 i Ansvaret (tm)

Hurra, jag har snart omvänt en ond kristen till en god samhällsmedborgare.
:banana
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
ah17 skrev:
Klart det är puckon, de tycker ju inte som du.

De tycker fascinerande lite som jag, och det de faktiskt tycker lyckas de ju snurra till nåt helt fantastiskt. Jag gillar den delen när de är förföljda av Expo, och allt är en konspiration och mörkläggning. Hmmm, var har jag hört det förut?

Som sagt, ert största problem är era företrädare. Det började i stor skala med ny demokrati, sedan blev det bara värre.
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
ah17 skrev:
Kan man läsa om moderaternas partiprogram på vänsterpartiets hemsida?

Nej det hoppas jag inte att du lyckas med. Då är det i så fall någon som hackat den sidan.

Däremot kan det vara bra för våra andra debattörer att känna till att du hämtar din argumentering från en tidskrift som har en chefredaktör som var aktiv som partisekreterare i sverigedemokraterna.
Förutom att stora delar av hans textproduktion luktar rättshaverism lång väg.
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
Markus skrev:
Men det är väl inte hela världen, Chris och de andra bojsen kommer ju fortfarande se ner på dig för din ev avvikande nyans - invandrare förstår ju inte bättre än att stympa, våldta och skända - därför ska vi införa Fas 2 i Daltandet (tm) istället för Del 1 i Ansvaret (tm)

Hurra, jag har snart omvänt en ond kristen till en god samhällsmedborgare.
:banana

Mera fakk! Jag såg inte den komma! :huvet
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top