ah17
Bannad
Markus skrev:Fly? Handlar det här om flyktingar plötsligt? Ja ni kan då konsten att röra till det.
Tröstlöst att diskutera mot uttryck som "många", "ganska".
Markus skrev:Fly? Handlar det här om flyktingar plötsligt? Ja ni kan då konsten att röra till det.
bonny skrev:...som både du och Markus med jämna mellanrum gör er lustiga över.
bonny skrev:Jag säger alltså inte att du har fel, men jag vill gärna se vad det är som är missvisande i min statistik och vilken statistik du i så fall menar är rätt.
Ja gärna!!!Markus skrev:Personligen gör jag mig lustig över dig för att du är en dryg snubbe som far med osanningar och undviker jobbiga frågor. Om du vill ha exempel kan du säga till.
benrangel skrev:Ibland så trillar poletten ner även hos den aningslöse läsaren.
ah17 det är väl aldrig så att du hämntar dina åsikter från www.bgf.nu
Om inte annat så är det därifrån du verkar hämta bilder på Jerzy Zanecki och lite annat gott och blandat.
En liten snabb översikt över Blågula frågor kan läsas på sidan http://www.expo.se/index_1.php?pg=http://www.expo.se/www/1_234.html
benrangel skrev:Ibland så trillar poletten ner även hos den aningslöse läsaren.
ah17 det är väl aldrig så att du hämntar dina åsikter från www.bgf.nu
Om inte annat så är det därifrån du verkar hämta bilder på Jerzy Zanecki och lite annat gott och blandat.
En liten snabb översikt över Blågula frågor kan läsas på sidan http://www.expo.se/index_1.php?pg=http://www.expo.se/www/1_234.html
Martin skrev:
Min ironiradar är lite ojusterad, men visst är det ironi? För det finns faktiskt minst en fråga till Markus som är obesvarad. Ska jag leta upp den?bonny skrev:Sedan finns det ju inte en enda obesvarad fråga till dig svävande ute i cyberspacen. Faktiskt lite imponerande av dig!
t-rex skrev:Ytterligare ett exempel på att extremhögerns största problem är sig själva. Ingen kommer att ta dem på allvar när de företräds av puckon.
bonny skrev:Ja gärna!!!
Som du säkert har märkt svarar jag väldigt sällan på dina inlägg, fast det är uteslutande för att jag är dryg och alltiid har svårt att argumentera med en som är så noga med källkritik och faktagranskning som du är, det skadar heller inte med den klädsamma ödmjukhet som du visar upp.
Jag erkänner utan tvekan att när det gäller att debattera är du min överman!
Så ta det som en komplimang!
Sedan finns det ju inte en enda obesvarad fråga till dig svävande ute i cyberspacen. Faktiskt lite imponerande av dig!
Korrektumundo!!Markus skrev:Lion och JouH, ni är från mellanöstern va?
Intressant att ni enligt korvgubbe och hans bitchez är rasister och islamofober. Jag är benägen att hålla med, ni borde utvisas.
Varför är kristna från mellanöstern "ökända islamofober"?Chris Ash skrev:Du menar att det inte finns islamofober från mellanöstern? Ta och snacka med några kristna därifrån.
Markus skrev:Jag har gjort det, vi har varit rörande överens.
JoUh skrev:Får man fråga varför ni vill utvisa mig??
Fakk!!Markus skrev:Ja, du bidrar inte till det mångkulturella samhället på rätt sätt. Alternativt kan du konvertera, vi behöver inte fler kristna här.
JoUh skrev:Fakk!!
t-rex skrev:Ingen kommer att ta dem på allvar när de företräds av puckon.
ah17 skrev:Klart det är puckon, de tycker ju inte som du.
ah17 skrev:Kan man läsa om moderaternas partiprogram på vänsterpartiets hemsida?
Markus skrev:Men det är väl inte hela världen, Chris och de andra bojsen kommer ju fortfarande se ner på dig för din ev avvikande nyans - invandrare förstår ju inte bättre än att stympa, våldta och skända - därför ska vi införa Fas 2 i Daltandet (tm) istället för Del 1 i Ansvaret (tm)
Hurra, jag har snart omvänt en ond kristen till en god samhällsmedborgare.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|