Markus skrev:Fluffig, är din poäng att eftersom det är svårt att avgöra vilka invandrare som är eller blir brottslingar så löser vi problemet genom att.....eeehhh.......hmmm.......genom vad?
Du är en sån som ser ett problem i varje utmaning och inte en utmaning i varje problem va?
/Klyscherizer
t-rex skrev:Vad är din poäng med denna länken? Du hittar en dåre, och drar utifrån det slutsatsen att muslimer är dårar? Igen, och igen....
Fluffig skrev:Nej jag menar att det är individer som begår brott. Att straffa alla i en grupp för att en del av dem begår brott är inte en bra lösning i en demokrati. Det spelar ingen roll om det är Svennar eller ytisar som begår brott för det är brottslingen som ska straffas i massan.
Fluffig skrev:Varför göra saker enkelt närman kan komplicera det??
Mitt jobb går ut på att göra en komplicerad lösning på enkla problem så att jobbet tjänar pengar.
Markus skrev:Lion och JouH, ni är från mellanöstern va?
Intressant att ni enligt korvgubbe och hans bitchez är rasister och islamofober. Jag är benägen att hålla med, ni borde utvisas.
Chris Ash skrev:Ta och snacka med några kristna därifrån.
t-rex skrev:Du hittar en dåre, och drar utifrån det slutsatsen att muslimer är dårar? Igen, och igen....
Markus skrev:Det är inget straff att bli nekad vare sig asyl, PUT eller inresa i Sverige. Straff är fängelse eller böter, inget annat.
Offentlig sektor rules.
ah17 skrev:tycker jag att jag hittat ganska många medans för varje ny dåre jag hittar så kommer återigen Knutbypastorn upp. Börjar inte han bli utsliten nu?
Fluffig skrev:Kram på dig
Förklara för mig hur jag kan dölja något som du vet??? Jag blir ju lite orolig då det är ett argument som mina paranioda klienter också använder sig av...ah17 skrev:Något som du och Bonny gärna döljer, när statistik skall avhandlas.
Markus skrev:Om jag vore du skulle jag inte tala om för din arbetsgivare vad du skriver på internet att deras affärsidé är
Mer angående raskravallerna Down Under:korvgubbe skrev:Den leken leker de i Australien oxå! Nita araben:
http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_11275144.asp
bonny skrev:Förklara för mig hur jag kan dölja något som du vet???
Fluffig skrev:Det är ju inte så många 60+ som väljer att fly från sitt land för att flytta till Sverige av alla länder.
Trevligt at du i alla fall se att jag ibland har en förståndig sida! Fast den har lite svårt med att jag skulle argumentera med missvisande statistik om jag länkar till SCB eller BRÅ. Jag tycker att det är mer missvisande att som Rojas ta en eller annan siffra ur sitt sammanhang för att vinna politiska poänger. Samma gäller personer som väljer vilken statistik man vill förhålla sig till.ah17 skrev:Visst kan jag det. Du döljer det för andra och förmodligen också för de förståndigare delarna av dig själv. Somliga tycks ju gå på det. Genom att argumentera med missvisande statistik så raticifierar du den i någon mening.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|