Chrille skrev:Typisk mörkläggning nu igen.
Jag tror det är gaylobbyns fel
Chrille skrev:Typisk mörkläggning nu igen.
benrangel skrev:Jag tror det är gaylobbyns fel
Chrille skrev:Den muslimska gaylobbyn!!
Vad är det jag inte svarar på???Markus skrev:Såja, lugn nu. De säljer självdistans på Blocket billigt, slå till på lite.
EDIT:
Noterar att du fortfarande inte svarar på inläggen.
ah17 skrev:Stackars mig som är så ensam om att tycka att media mörkar
ah17 skrev:...
Stackars mig som är så ensam om att tycka att media mörkar
korvgubbe skrev:Den Feminist-kommunistiska muslimska gaylobbyn!
korvgubbe skrev:http://www.bra.se/extra/news/?module_instance=3&id=191
* För personer från familjer som har haft socialbidrag under det senast året är risken 6 gånger högre att misstänkas för brott, än för personer vars familj inte haft socialbidrag.
ah17 skrev:Hur ser fördelningen ut bland svenskar/"invandrare" i socialbidragsgruppen då?
t-rex skrev:Det finns rimligtvis en större del rasister än kriminella invandrare om det är det du undrar. Och konspirationsteorier är ju som vi vet en hjärtefråga för högerextremer högt och lågt.
.
t-rex skrev:Jag kan inte föreställa mig besvikelsen när rapporten sa samma saker som den förra rapporten, speciellt med tanke på den ekonomiska och boendesociala utvecklingen som varit i sverige sen sist.
bonny skrev:1. Berättar vilket faktafel du hänger upp dig på.
2. Du kan visa upp fler faktafel som du menar att jag har kommit med.
3. Du förklarar vad det är jag inte har svarat på.
ah17 skrev:Angående rasismen i mellanöstern:
Irans president förnekar förintelsen - igen
http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_11300292.asp
En demokratiskt folkvald president i ett muslimskt land med slik åsikt. Ja bara ännu en dåre eller vad säger du dino?
ah17 skrev:En demokratiskt folkvald president
t-rex skrev:Vi väntar fortfarande på din analys av rapporten....
ah17 skrev:Då offrerna är vita så betraktar jag de kriminella invandrarna som rasister. En otänkbar tanke för din enkelspåriga agenda.
ah17 skrev:Att invandrare är överrepresenterade 3-5 gånger i vålds, rån och sexualbrott gör mig oerhört besviken. Hur kan de släppa fram sådana siffror.
ah17 skrev:Jag också, har försökt ladda hem den i trekvart nu. Konspirationen verkar ha blockerat mig från att nå den.
t-rex skrev:Va? Vad snackar du om?
Onekligen en del av konspirationen. Hur var siffrorna för fattiga? Jag har för mig att några, helt felaktigt naturligtvis, försökt att framföra detta som en mer trolig förklaring än ursprung.
ah17 skrev:Jag också, har försökt ladda hem den i trekvart nu. Konspirationen verkar ha blockerat mig från att nå den.
t-rex skrev:Det finns rimligtvis en större del rasister än kriminella invandrare om det är det du undrar. Och konspirationsteorier är ju som vi vet en hjärtefråga för högerextremer högt och lågt.
Jag kan inte föreställa mig besvikelsen när rapporten sa samma saker som den förra rapporten, speciellt med tanke på den ekonomiska och boendesociala utvecklingen som varit i sverige sen sist.
Har du bokat upp en Silja Linefärja för att skicka hem alla kriminella finnar?
fy fan
ah17 skrev:I måndags så var det helt förståeligt från ert håll att olika kulturer var olika representerade. Apropå vietnameser vs afrikaner.
Kan du inte komma och ställa dig i min trädgård, vindflöjeln som står där har jag länge funderat på att byta ut?
SFB skrev:Oj oj, dom värsta rasisterna är ju fan invandrare själva, fast det går under kodnamn kulturkrock... Rasism har ingen med rashat att göra, det är det en svensk är när han är arg på en invandrare som får bete sig precis hur han vill... Smutskasta fan inte svenskar som tycker illa om invandrare, många invandrare är inte bättre själva!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|