korvgubbe skrev:Ickeislamska! ....vad trodde du?
Icke-gay-kommunistiskt-islamska om jag får be!
korvgubbe skrev:Ickeislamska! ....vad trodde du?
SSB skrev:Hej Bengrangel, kul att se dig igen.
Nu måste jag bara vara jobbig och säga att det stavas testosteron
SSB skrev:T.ex. Aborginer som fick uppleva en europeisk massinvandring.
Eftersom du verkade så säker när du tog upp värderingarna så trodde jag du visste vad du ville eller tyckte.Markus skrev:Beträffande Chicano-Gustavos fråga till mig:
Vilka värderingar som ska gälla är svårt för mig att svara på, hur ska man sammanfatta det? Ge mig gärna ett exempel, uppgiften är för svår för mig., uppenbarligen.
men, jag kan säga dig vad som inte ska råda enligt mitt tycke: medeltida t.ex.
Gustav O skrev:Eftersom du verkade så säker när du tog upp värderingarna så trodde jag du visste vad du ville eller tyckte.
bonny skrev:...och hur svårt detta än är för mig...
Markus skrev:
Men allvarligt nu, visst är det så - att säga att min och bara min värdering är rätt och bra är ju inte bara trångsynt utan också ganska ointelligent. Men... att säga att vissa värderingar är sämre än andra är väl inget fel eller konstigt eller svårt logiskt?
Jag kan med lätthet, för att vara überpedagogisk nu då, säga att Liberala värderingar är bättre än Nazistiska. Håller du med om det? (Jag gissar att du gör det). Om du håller med om det, måste du väl också inse att pedagogiken är applicerbar på andra områden än liberalism och nazism?
bonny skrev:Jag tycker också att ALLA har rätten att värderas som individer och efter sina handlingar och inte efter vilken gruppering vi vill placera dem i.!
Underförstått: Det spelar ingen roll om brottslingen kommer från Serbien eller Syrien? Som man frågar får man svar brukar det heta.Markus skrev:Jag tror SR Stockholm nu intervjuat 10 personer som alal tycker att det inte "spelar någon roll varifrån bråtslingen koMmEr i FrÅn *tIhIhiHi*".
Konstigt att de alltid hittar minoritetstyckare att intervjua.
korvgubbe skrev:Ja, rasister brukar av någon underlig anledning ogilla att behöva motivera sina åsikter.....
ah17 skrev:Någon som kan utläsa ur rapporten ifrån vilka länder de värsta förbrytarna kommer?
I måndags var detta som sagt det vi alla ville veta mer om.
Eller skall vi fortsätta bunta ihop och slå ihjäl?
För övrigt är det roligt om hur man raljerar och talar om mediakonspirationen.
Underförstått "media överlag vinklar absolut inte händelser åt vänster"
Sedan när man väl postar en länk till denna fria oberoende pressen ja då är det helt plötsligt fel.
Kul eller hur Mackan?
Nej det stämmer.r matte skrev:nu har jag inte orkat läsa hela tråden. men är det sant vad jag har hört att svenska inte ska bli det officiela (stavning) språket i sverige för att det kunde va stötande mot invandrare?
r matte skrev:.....dom är blåa å gula...
Martin skrev:Hebreiska
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |