korvgubbe skrev:Har man tre fel på HP så borde resultatet bli typ 1.9...
Nej 2,0.
Gå och nyktra till.
korvgubbe skrev:Har man tre fel på HP så borde resultatet bli typ 1.9...
Markus skrev:Nej 2,0.
Gå och nyktra till.
bonny skrev:Härligt, fick jag skryta lite jag också! Ser fram emot alla positivt kommentarer!
Tusan! Betyder detta att jag inte kommer att vinna Nobelpriset i litteratur??Markus skrev:Grattis!
Men det är tur för dig att rättstavning och grammatik inte ingick då heller.
bonny skrev:Tusan! Betyder detta att jag inte kommer att vinna Nobelpriset i litteratur??
Historia är historia men jag lovar att vara JÄTTENOGA med att avkräva svar efter att julen är över!Markus skrev:Dessvärre, men du kan fortfarande kvalificera dig till Kamratpostens årliga korsordsturnering.
För övrigt såg jag mitt namn nämnas och att du väntar svar, visa mig vänligen vad så ska jag svara omgående!
ah17 skrev:Ja det var klantigt att citera just det stycket. Det hade räckt med sysostasiat vs arab. Då hade du varit svarslös.
Läsförståelse och ordkunskap kan man lätt förbättra under hela livet, om man vill.ah17 skrev:..
Btw så skrev jag högskoleprovet för några år sedan. 1,7 fick jag. Detta utan ngt annat än ytterst basal utbildning. Speciellt bra gick det på läsförståelse och ordkunskap....
bonny skrev:Vad kul för dig!!!
(om än jag inte förstår varför det var så viktigt att berätta.)
1,7 imponerar på mig! det betyder att du var lika många tiondelar från 2,0 som jag hade fel på provet....
Härligt, fick jag skryta lite jag också! Ser fram emot alla positivt kommentarer!
..
bonny skrev:För att svara på din fråga så tror jag att din kommentar var menad att håna mig, min utbildning och mina värderingar.
..
Neeeeej!!! Ännu en gång måste jag säga att jag är både imponerad och enig med dig i rätt mycket av det du säger. Kan det vara julstämningen som sprider sig?ah17 skrev:Min kommentar var mer tänkt som en allmän reflektion över att man oftare borde ställa sig frågan: "Vad är det som funkar?" istället för att fokusera på alla de sätt som kan gå fel.
ah17 skrev:Tydligen behöver man inte vara idiot för att ha en skev verklighetsuppfattning, det är du ju ett bra bevis på.
bonny skrev:Dock menar jag att man oavsett åsikt inte har rätten att /.../ sortera vilken fakta man vill förhålla sig till.
ah17 skrev:...allt hånande ...
t-rex skrev:Jo, det enkelspåriga malandet om hur akademiker inte kan se de mest enkla och självklara sanningar och avfärdas regelmässigt som några mindre vetande då de inte befinner sig i "verkligheten" är tröttsamt som fan.
Bra att du tog upp det.
Gustav1 skrev:Håller ni fortfarande på?
Vem vinner?
Gustav1 skrev:Håller ni fortfarande på?
Vem vinner?
Markus skrev:IronMike lägger in i dödsstöten när som helst.
kajlyl skrev:svarade nej i pollen, för man kan inte säga att alla är det men min erfarenhet säger att "de" är mer våldsbenägna och bråttsliga än medelsvensson.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|