Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
bonny skrev:Jag konstaterar kallt, och lite lätt irriterat, att ....
Skolexempel på hur en debatt ska föras här på SH, om du frågar mig.
bonny skrev:Jag konstaterar kallt, och lite lätt irriterat, att ....
bonny skrev:Vilket menar du är det "otrevliga" eller personangreppet?
IronMike skrev:Det går ju dock att förknippa genetiska drag med vissa religioner..
t-rex skrev:Det är väl för den läskunnige fullkomligt uppenbart exakt på vilket sätt ah17 ville tolkas. Varför detta rackande på utbildning och akademiker?
Det är lite fascinerande att "folk som säger sanningen", och "vet hur livet egentligen är" dras med nåt sorts behov av att tala om att akademiker inte kan förstå hur "verkligheten" hänger ihop...
Halogen skrev:Jävligt viktigt att man surfar på rätt sidor också, så man vet vad som är sanning och vad konspirationen försöker lura i en.
Jag undrar fortfarande vad du tror att han ville uppnå med sin kommentar!Markus skrev:I så fall är du nog väldigt otrevlig på riktigt också.
bonny skrev:Vilket menar du är det "otrevliga" eller personangreppet?
Å om du undrar så handlar mer än 80% av litteraturen om just precis friska personer....
t-rex skrev:Man får aldrig glömma konspirationen
bonny skrev:Jag undrar fortfarande vad du tror att han ville uppnå med sin kommentar!.
Kan man säkert.. Borde ju finnas någon konstant för kort hals, stor näsa och lite kutryggad vilket 95% av dom är..t-rex skrev:Man kan kanske räkna fram det? Avancerad matte lixom, men ändå?
bonny skrev:Jag undrar fortfarande vad du tror att han ville uppnå med sin kommentar!
Vad kul för dig!!!ah17 skrev:Btw så skrev jag högskoleprovet för några år sedan. 1,7 fick jag. Detta utan ngt annat än ytterst basal utbildning. Speciellt bra gick det på läsförståelse och ordkunskap.
Jag längtar tills jag blir äldre så att jag kan påpeka att folk är 90talister och 00talister så fort jag har felChris Ash skrev:Du menar det där ovärderliga allvetandet som inte finns i några böcker? Såvitt jag förstått så får man det främst genom att:
1. Vara äldre än sin meddebattör
2. Sakna utbildning
honkiie skrev:Åsikter är åsikter, alla har rätt att ha en, även om man är smart och välutbildad så behöver det inte betyda att man ha bäst åsikter.
bonny skrev:det betyder att du var lika många tiondelar från 2,0 som jag hade fel på provet....
Det betyder att han hade tre fel på hela provet.Markus skrev:Kan någon översätta detta?
ah var alltså 3 tiondelar från 2,0.
Bonny hade tre tiondelar fel enligt ovan.
Maxpoäng är 2,0.
Bonny hade alltså 1,7.
Varför skrev han bara inte att han hade samma som ah17?
Möjligt, men då kanske det räknats som spam och då bannar swedie mig :swediekorvgubbe skrev:Med tanke på ditt inlägg så tycker jag det var rätt tydligt varför bonny formulerade sig som han gjorde och lyckades gjorde han också!
Du glömde nog en smiley eller två?!
Markus skrev:Jag är inne på holkiies spår.
Men korvgubbe menar annorlunda?
Vem hade egentligen bäst poäng?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar