Rasistpollen

Vad tror ni?


  • Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
ah17 skrev:
Kul för den pendlande skiftarbetande småbarnsmamman utan bil nudå. Var god välj (S) vid nästa val för fortsatt stolleri.

Att sossarna får skörda är faktiskt mest kul. :)
För hon är väl sosse, hon i exemplet?
Här är lösningen på Åstorps problem:
 

Bifogat

  • deletexinsrc_a585c702efe711d6b5d400b0d03f0b06.jpg
    deletexinsrc_a585c702efe711d6b5d400b0d03f0b06.jpg
    37.4 KB · Visningar: 33

CARLA

Nu SMC:ad
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Möndal
Hoj
929
Rösta fel ju!!!
Jäbla kass poll , måste va en rasist som lagt upp denna poll!! :hihi

Trodde du mena att rasisterna är dummare, fö det måste de ju va !
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
ah17 skrev:
Något är ruttet i staten sverige:
Var god välj (S) vid nästa val för fortsatt stolleri.

Du får gärna rekommendera något annat parti! :tummenupp
...Vilket parti har du för avsikt att lägga din röst på?
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
mikael-carla skrev:
Rösta fel ju!!!
Jäbla kass poll , måste va en rasist som lagt upp denna poll!! :hihi

Trodde du mena att rasisterna är dummare, fö det måste de ju va !
Inte fel att mitt blixtrande intellekt råkar överskatta er lite sämre människor, tyckte det var lika självklart som att delfiner bor i vattnet och att spindlar är äckliga att alla kunde förstå. Det är inte lätt att vara geni.
 
Last edited:

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
honkiie skrev:
Inte fel att mitt blixtrande intellect råkar överskatta er lite sämre människor, tyckte det var lika självklart som att delfiner bor i vattnet och att spindlar är äckliga att alla kunde förstå. Det är inte lätt att vara geni.

:cool:
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
korvgubbe skrev:
Jag har ingen aning vilket parti som står mig närmast när det gäller denna fråga....

Okej, det är lite konstigt att du inte tagit reda på det då du verkar engagerad men låt gå.
Men hur var det med det du hade kvar att önska, vad var det?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Markus skrev:
Men hur var det med det du hade kvar att önska, vad var det?

Ge dig...! Jag har besvarat din fråga så djävla många gånger att du bara gör dig löjlig med att älta:
1. Jag har inga universallösningar
2. Jag har ingen koll på vad våra etablerade partier vill och därför kan jag inte säga vilket av dem som representerar mig bäst i frågan
3. Mina eventuella önskemål inkluderar INTE stängda gränser eller massutvisningar
4. Rädslan för att säga "fel" gör att debatten blir hämmad vilket är till nackdel för alla inblandade
5. Vi lider av en "locket på kultur" som gör att faktiska problem många gånger sopas under mattan
6. med "locket på kultur" menar jag inte att ah17 är ett bra exempel på hur jag hade velat att folk höll på


.....så... får jag fråga herrarna Markus och ah17 vilka ni har för avsikt att lägga era röster på?
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
korvgubbe skrev:
.....så... får jag fråga herrarna Markus och ah17 vilka ni har för avsikt att lägga era röster på?

FYI: Man kan inte rösta på
c0dfc8fb.jpg
längre.

Edit: Du får en assist för den Korvgubbe. :tummenupp
 
Last edited:

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Ort
Jerusalem
Hoj
GSXR 1000 K7
.....så... får jag fråga herrarna Markus och ah17 vilka ni har för avsikt att lägga era röster på?[/QUOTE]

Korvgubbe röstar på FI eller ?????
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
ah17 skrev:
Det blir väl en plånboksfråga som vanligt. Man vill ju ha plånboken i behåll när man går genom stan en kväll.

Att du inte lär rösta rött behöver jag ju inte vara mensa-medlem för att förstå. Det är ju därför jag är så nyfiken på vartåt tankarna lutar?
C, Fp, Kd, M, SD, NSF?

Ukiwaza skrev:
Korvgubbe röstar på FI eller ?????

Försöker du vara rolig?
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
korvgubbe skrev:
Ge dig...! Jag har besvarat din fråga så djävla många gånger att du bara gör dig löjlig med att älta:
...


Vad säger du? Hur skulle Mackan kunna synas utan det här tjatet?
Jag har varit borta i fem dagar och han mal fortfarande ....
 

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Ort
Sverige...än så länge.
Hoj
trampcykel
korvgubbe skrev:
Att du inte lär rösta rött behöver jag ju inte vara mensa-medlem för att förstå. Det är ju därför jag är så nyfiken på vartåt tankarna lutar?
C, Fp, Kd, M, SD, NSF?



Försöker du vara rolig?

Det blir M eller SD, i grund och botten tycker de likadant kring normupplösningen. M vågar dock bara säga det mellan skål och vägg (valstugor). I övrigt så är jag synnerligen intresserad av kapitalbeskattningsfrågor då det är en stor post för mig idag. Vad SD står för där vet jag inte men de är nog mer som S skulle jag tro. Jag och partierna har ju 9 månader på mig att fundera.
 

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Ort
Sverige...än så länge.
Hoj
trampcykel
TV-tips:

Debatt på SVT 1 klockan 2200. Nu skall vi få veta att det är svenskarnas fel alltihopa.

"Skandalrapport om brottslighet"
Förra veckan kom först Brå och sedan Försäkringskassan med varsin rapport. Enligt Brå är invandrare överrepresenterade i brottsstatistiken. Enligt Försäkringskassan sjukskriver sig invandrare oftare.
Men det stora flertalet invandrare begår aldrig brott, och dålig arbetsmiljö är den största förklaringen bakom höga sjukskrivningstal, slår rapporterna fast. Frågan blir då: Varför producera rapporter om detta?
- Rasbiologi, det är skandal att samhället producerar rapporter med den här utgångspunkten. Inget relevant blir sagt om brottslighet eller sjukskrivningar men kategorin "invandrare" etableras som något avvikande och hotfullt medan gruppen"svenskar" blir "det normala", säger Fatima Doubakil, Centrum mot rasism.
I studion desutom Massoud Kamali, integrationsutredare, Jan Andersson, BRÅ och Curt Malmborg, Försäkringskassan
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top