H Svensson
Mister
Att kryssa mellan pensionärer och barnvagnar på övergångsställen. Vilka svin rent ut sagt, jag kan inte förstå hur man kan bli imponerad av sånt här infantilt trams. Gammal film, får väl hoppas att dom som körde har mognat något.
Herregud, börja böla då :S Alltid lätt å peka på andra, herregud.. byt till skoda forum/fjollhoj/familjeliv
/Pettai
Men lilla käftiga unge..
Se till att lära dig köra och skaffa lite skills istället för att tro att det är så jefla heFtIGt att vara dum i huvet.
Potatisarna spelade in de här filmerna när Ace of Base var coola, things change.. Tom huvudrollsinnehavarna lär veta det idag. Så kom med i matchen ff och sluta ställ dig i skottlinjen!
schas Ove, SCHAAAAAAAAAAAAAAS
Kom du fram till hur det kommer sig att du har ungefär 10 gånger så hög premie på sin hoj än vad jag har på min?![]()
Kom du fram till hur det kommer sig att du har ungefär 10 gånger så hög premie på sin hoj än vad jag har på min?![]()
Jag TROR att premien på min är högre för att dom går fort och är dyra att reparera.. Inte för att 3 personer körde på några gångvägar i närheten av barnvagnar..
Xibalba här nedan har också en vettig anledning. Bonde abelseth
Han bor i våldsamma Gävle och du i lugna Malmö?![]()
Hehehehe... Veeeet du vad jag tror?
Jaaag tror att premien för såna hojar som du kör + din ålder = är dyrt. Inte för att de är dyrare att reparera än någon annan hoj direkt..
Mer för att det är inte helt ovanligt att folk som resonerar som du, och som tycker barnvagns & pensionärsslalom är häftigt, och har ett jävligt moget trafikbeteende.
Kör just barnvagns & pensionärsslalom lite ofta ibland. Och tenderar att crasha mer än andra modeller gör att premien är högre.
Så hade du inte tyckt att barnvagns & pensionärsslalom var häftigt, tillsammans med en massa andra.
Såååå hade ni inte crashat hela tiden, för ni hade haft ett mer moget trafikbeteende.. Såååååå hade inte premierna varit dyrare än min hoj, som nog har både dubbelt så många hästar och vrid som din hoj
det tror jag.. men jag kan ha fel
Kan dock faktiskt bero på detta med.. Stryk mitt senaste inlägg.. ^^
Men det är ju en motard i filmen också. dom är jö billiga?
btw hittade ett forum jag tror passar dig m. fl:
http://cesr.ua.edu/programsandactivities/moralforum.html
ps. Föresten har din hoj 280 hästar? VERKAR LÖS HOJ
2005 bestod forumet i större grad av sporthojar och folk med intresse runtomkring detta.
2011 domineras forumet inte runt detta i samma grad som förr...
Resultatet av detta syns ganska tydligt nu, kan själv se det mesta i filmväg som laddas upp och uppskatta det efter vad det är. Har sett beydligt extremare än detta med folk som definitivt inte kan köra och det är illa. Dåliga val här och där med trottoarer men farten var faktiskt låg.
Filmen från 2010 var dock skön och får en att längta till sommaren. Gillar man ej filmer där folk kör snabbt med sporthojar så behöver man faktiskt inte se på dom, detta är väl fortfarande sporthoj.com?
Vad har sporthojar med att köra slalom mellan pensionärer och barnvagnar?
Vad är sporten i det? förklara det för mig, för vet verkar som jag missat något i Kawasakis senaste hojlansering?
Jag har inget emot folk som kör fort och gör det riktigt skillat.. Men när det är på andra personers säkerhet, så är det skit samma om jag kör en SR-400 eller en Ninja, man har rätt att idiotstämpla folk då..
Lite nostalgitripp av musiken![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |