Red light district

H Svensson

Mister
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Falkenberg
Hoj
Hojlös
Att kryssa mellan pensionärer och barnvagnar på övergångsställen. Vilka svin rent ut sagt, jag kan inte förstå hur man kan bli imponerad av sånt här infantilt trams. Gammal film, får väl hoppas att dom som körde har mognat något.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Herregud, börja böla då :S Alltid lätt å peka på andra, herregud.. byt till skoda forum/fjollhoj/familjeliv

/Pettai

Men lilla käftiga unge..

Se till att lära dig köra och skaffa lite skills istället för att tro att det är så jefla heFtIGt att vara dum i huvet.


Potatisarna spelade in de här filmerna när Ace of Base var coola, things change.. Tom huvudrollsinnehavarna lär veta det idag. Så kom med i matchen ff och sluta ställ dig i skottlinjen!
 

crassappeal

Pillar...
Gick med
16 Oct 2006
Ort
Gävle
Hoj
KTM 690 SMC -10
Men lilla käftiga unge..

Se till att lära dig köra och skaffa lite skills istället för att tro att det är så jefla heFtIGt att vara dum i huvet.


Potatisarna spelade in de här filmerna när Ace of Base var coola, things change.. Tom huvudrollsinnehavarna lär veta det idag. Så kom med i matchen ff och sluta ställ dig i skottlinjen!


schas Ove, SCHAAAAAAAAAAAAAAS
 

crassappeal

Pillar...
Gick med
16 Oct 2006
Ort
Gävle
Hoj
KTM 690 SMC -10
Kom du fram till hur det kommer sig att du har ungefär 10 gånger så hög premie på sin hoj än vad jag har på min? :näsblod

Jag TROR att premien på min är högre för att dom går fort och är dyra att reparera.. Inte för att 3 personer körde på några gångvägar i närheten av barnvagnar..


Xibalba här nedan har också en vettig anledning. Bonde abelseth
 
Last edited:

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Hemma
Hoj
Kawa
Jag TROR att premien på min är högre för att dom går fort och är dyra att reparera.. Inte för att 3 personer körde på några gångvägar i närheten av barnvagnar..


Xibalba här nedan har också en vettig anledning. Bonde abelseth

Hehehehe... Veeeet du vad jag tror?

Jaaag tror att premien för såna hojar som du kör + din ålder = är dyrt. Inte för att de är dyrare att reparera än någon annan hoj direkt..

Mer för att det är inte helt ovanligt att folk som resonerar som du, och som tycker barnvagns & pensionärsslalom är häftigt, och har ett jävligt moget trafikbeteende.

Kör just barnvagns & pensionärsslalom lite ofta ibland. Och tenderar att crasha mer än andra modeller gör att premien är högre.

Så hade du inte tyckt att barnvagns & pensionärsslalom var häftigt, tillsammans med en massa andra.

Såååå hade ni inte crashat hela tiden, för ni hade haft ett mer moget trafikbeteende.. Såååååå hade inte premierna varit dyrare än min hoj, som nog har både dubbelt så många hästar och vrid som din hoj
:banana

det tror jag.. men jag kan ha fel ;)

Han bor i våldsamma Gävle och du i lugna Malmö? :banana

Kan dock faktiskt bero på detta med.. Stryk mitt senaste inlägg.. ^^
 
Last edited:

crassappeal

Pillar...
Gick med
16 Oct 2006
Ort
Gävle
Hoj
KTM 690 SMC -10
Hehehehe... Veeeet du vad jag tror?

Jaaag tror att premien för såna hojar som du kör + din ålder = är dyrt. Inte för att de är dyrare att reparera än någon annan hoj direkt..

Mer för att det är inte helt ovanligt att folk som resonerar som du, och som tycker barnvagns & pensionärsslalom är häftigt, och har ett jävligt moget trafikbeteende.

Kör just barnvagns & pensionärsslalom lite ofta ibland. Och tenderar att crasha mer än andra modeller gör att premien är högre.

Så hade du inte tyckt att barnvagns & pensionärsslalom var häftigt, tillsammans med en massa andra.

Såååå hade ni inte crashat hela tiden, för ni hade haft ett mer moget trafikbeteende.. Såååååå hade inte premierna varit dyrare än min hoj, som nog har både dubbelt så många hästar och vrid som din hoj
:banana

det tror jag.. men jag kan ha fel ;)



Kan dock faktiskt bero på detta med.. Stryk mitt senaste inlägg.. ^^

Men det är ju en motard i filmen också. dom är jö billiga?
btw hittade ett forum jag tror passar dig m. fl:
http://cesr.ua.edu/programsandactivities/moralforum.html


ps. Föresten har din hoj 280 hästar? VERKAR LÖS HOJ, jag tror att den har 90 hästar, och jag har 140, då har jag 50 mer än dig, fatta va mycket det är? Det är som att jag har 50 och du har NOLL, typ
 
Last edited:

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Hemma
Hoj
Kawa
Men det är ju en motard i filmen också. dom är jö billiga?
btw hittade ett forum jag tror passar dig m. fl:
http://cesr.ua.edu/programsandactivities/moralforum.html


ps. Föresten har din hoj 280 hästar? VERKAR LÖS HOJ

"VERKAR LÖS HOJ"? hum... 180.. inte 280.. De har 145 original, sen med andra kammar, dj 7 steg, performance system och lite annat så landar jag där omkring :)

Motard billiga? Jag pratar inte om priser på hojar. Jag pratar om omoget trafikbeteende, och personer som borde straffas med obligatoriskt A1 kort för att de kör som arga 15 åringar som precis fått sina EU moppar, och är i princip en trafikfara för sig själva och andra..

Moralforum? Hahaha... Vad har ett säkert trafikbeteende med moral att göra? Egentligen behöver det inte ens handla om "moget trafikbeteende". Det handlar nog mer om att man är riktigt dum i huvudet om man kryssar mellan pensionärer och kvinnor i barnvagn med hojar.

Och man är inte lika dum, men nästan som dom om man överhuvudtaget går ut som du gör och försvarar det, och tycker det är coolt?

FFS hyr bantid och svina av er, eller leta upp en tom stripo någonstans där det inte finns folk i närheten, men att dra på så i stan är fan inte coolt nånstans. :banana
 

Linkan78

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
Ort
Luleå
Hoj
CBR900RR
2005 bestod forumet i större grad av sporthojar och folk med intresse runtomkring detta.

2011 domineras forumet inte runt detta i samma grad som förr...

Resultatet av detta syns ganska tydligt nu, kan själv se det mesta i filmväg som laddas upp och uppskatta det efter vad det är. Har sett beydligt extremare än detta med folk som definitivt inte kan köra och det är illa. Dåliga val här och där med trottoarer men farten var faktiskt låg.

Filmen från 2010 var dock skön och får en att längta till sommaren. Gillar man ej filmer där folk kör snabbt med sporthojar så behöver man faktiskt inte se på dom, detta är väl fortfarande sporthoj.com?
 

Tuxedo

Du har inte en chans -Ta den!
Gick med
19 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
GSXR 1000, K7 & K3
Blir bara förbannad när men ser sånt här.
Tar även tillfället i akt och tackar ödmjukast för att dessa Ess ger sporthojsåkarna ett gott rykte.... Alla som dom passerar ser ju direkt att dom är snäppet vassare än de absolut bästa RR-förarna.... :fatta!
 

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Hemma
Hoj
Kawa
2005 bestod forumet i större grad av sporthojar och folk med intresse runtomkring detta.

2011 domineras forumet inte runt detta i samma grad som förr...

Resultatet av detta syns ganska tydligt nu, kan själv se det mesta i filmväg som laddas upp och uppskatta det efter vad det är. Har sett beydligt extremare än detta med folk som definitivt inte kan köra och det är illa. Dåliga val här och där med trottoarer men farten var faktiskt låg.

Filmen från 2010 var dock skön och får en att längta till sommaren. Gillar man ej filmer där folk kör snabbt med sporthojar så behöver man faktiskt inte se på dom, detta är väl fortfarande sporthoj.com?

Vad har sporthojar med att köra slalom mellan pensionärer och barnvagnar?

Vad är sporten i det? förklara det för mig, för vet verkar som jag missat något i Kawasakis senaste hojlansering?

Jag har inget emot folk som kör fort och gör det riktigt skillat.. Men när det är på andra personers säkerhet, så är det skit samma om jag kör en SR-400 eller en Ninja, man har rätt att idiotstämpla folk då..
 

Linkan78

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
Ort
Luleå
Hoj
CBR900RR
Vad har sporthojar med att köra slalom mellan pensionärer och barnvagnar?

Vad är sporten i det? förklara det för mig, för vet verkar som jag missat något i Kawasakis senaste hojlansering?

Jag har inget emot folk som kör fort och gör det riktigt skillat.. Men när det är på andra personers säkerhet, så är det skit samma om jag kör en SR-400 eller en Ninja, man har rätt att idiotstämpla folk då..

Trottoarer och övergångsställen dumt givetvis men går relativt sakta, dumt ändock och avsåg detta tidigare för att förtydliga mig.
 

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Ort
Borås
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
Jag tycker att man borde börja med en ny sport. Moto G&MWP (granny&MotherwithPram) där man ska sicksacka mellan rörliga pensionärer och mammor med barnvagnar :D
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Ta bort bensinmotorn, några kilo i vikt, lite lägre hastighet och jobbiga börnisar så skulle det kunna vara en vanlig dag som cykelbud i Stekholms innerstad.

Jävla busar!
 

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Ort
Kungsängen
Hoj
KTM 690 Duke -10
Att köra fort och klippa nåns körfält är ok enligt mig så länge dina medtrafikanter inte behöver agera. Tvingar du andra att agera pga din körstil kör du dåligt. I första filmen är det många som måste bromsa för deras framfart djävligt onödigt även om det inte går så fort.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top