Håller verkligen med dig, hade jag kunnat få ur mig det du gjort i denna tråd i skrift hade jag gjort det, men det är inte min starka sida. Sitter här o läser dina inlägg och varenda ord sitter rätt. De som argumenterar emot dig undrar man ifall de ens åker hoj på allmänna vägar, eller va fan är detta?
Pysch du verkar ju bara åka på bana så det du sitter och tycker kommer ju inte påverka dig, men att sitta och "motarbeta" de som åker på allmän väg med ännu mer fukkade regler än de som finns idag hajar jag inte. Försöker verkligen förstå dig men poletten faller inte ner för mig, är du ironisk med dina inlägg i denna tråd eller Tommy Harem´s högra?
Snart är det så mycket regler och det roliga borta med att åka hoj på grund av alla måsten och regler att det inte är kul längre att lyda lagen. Lagen kommer göra en till en kriminell
Om de någonsin inför skylt fram så plockar jag bort den bak.
Så funkar vanligt folk.
Som ex. nu när den nya lagen träde i kraft om ner laddning av musik och filmer, då löste folk det ganska snabbt med hjälp av olika program som gjorde de anonyma. Bortkastat med tid och pengar som kunde ha lagts ner på annat viktigt i samhället.
Hur många dör inte varje år i Sverige på grund av
-brister i sjukvården
-tobak
-alkohol
-droger
-psykist sjuka personer
Ja listan kan göras lång, men ändå ska det fokuseras på oss hojåkare
Folk kommer alltid att dö, så en nollvision drivs bara av makt och pengarkåta idioter som lyckas lura andra idioter som tillåter dem att låta detta ske. Satsa alla pengar och resurser i världen på nollvisionen men ändå ska du se att folk kommer dö.
När allt det roliga i livet är förbjudet och borta så kommer vi dö av depression och ångest över hur jävla tråkigt livet är.
Några kanske tycker jag är knäpp och har helt fel. Men ovasett vad ni säger vet jag att en sak jag lärt mig är rätt nämligen "Alla vi ska dö en dag, så det viktigaste är hur roligt livet varit fram tills den dagen, och inte tvärtom"