Stefanbilling
Ny medlem
Jag ska till Mantorp imorgon om ni Stockholmare inte har nått planerat så kan du ju komma dit så kan vi snacka lite
Ni som ska med på resan ;-)
Ni som ska med på resan ;-)
Mellan vilka datum räknar ni med att lattja i alperna? Jag o frugan drar iväg i månadsskiftet o är o leker i europa i 5 veckor, kanske dyker upp o säger hej
Grattis, ser nice ut.Jaha då har man bytt till sig ett grönt monster........ Var och provkörde den och dreglet slutade inte rinna. Rätt opraktisk hoj men man kör ju inte hoj för att det är praktiskt
Det blir till en forsknings studie hur man skall packa hojen till alperna. Blir och skita i packningen
View attachment 405829
skicka ett PM till "Stefanbilling" trådskaparen och dela kontaktuppgifter. En hel del spännande resmål du markerat på kartan. Hoppas vi kan pricka av några i sommar.
-Örnästet
-KTM fabriken
-Black Forest Schwarzwald
-Lake Annecy
och massa fler..... Grymt ! ska försöka kika igenom de flesta i helgen och hitta inspiration om jag får
Jag är öppen till att eventuellt åka redan på midsommarafton.
Utresedatumet är väl redan så gott som spikat men ville bara
nämna detta då det varit på tapeten innan.
Vi får gäster som jag inte är så glad att spendera en
midsommarafton med nämligen. Kan man skylla på en resa så
kan man. I annat fall drar jag ner till Smygehuk ändå och skyller
på resan. Då kanske vi kan mötas upp i typ Svågertorp.
Grattis till gröna monstret GSV. Såg den i helgen bland andra sjyssta hojar på rapidos mc träff/mässa i helgen.
Var det där du provkörde?
Klämde lite på ktm 1290 superduke men blir lite lätt dyr att försäkra.
Förövrigt ser jag duktigt fram mot avfärd.
Beställt mjukare säte och högre ruta.
Är tältning avstyrt?
Dunar gärna inomhus, annars måste fixa campingrejer.
Tar gärna sällskap ner till stefan om det funkar?!
Har inte träffat nån i gruppen än men det kanske hinns med annars synns vi till midsommar. /kör järnet men behåll lappen /trikarn
Vi åker från södra sverige 21 juni Midsommardagen vill jag minnas. Sedan 10-12 dagar. Avresedatum är spikat men inte något annat.
Det ser ut som om det kan passa in ganska fint! Någon man ska byta nummer med så man kan hojtas när ni kommit söderut? Vi drar om 1½ vecka o blir borta till och med första veckan i juli
Nico 113 hänger med hela rundan.
Gsv, Nico och trikarn kan ju samköra ner om ni vill det då ni alla e från Sveriges sämre stad ;-)
enrosabil och hans tjej möter oss där nere.
Fonsan möter oss eventuellt där nere.
Mattsster kör på midsommarafton så vi kanske hinner med honom om ni e tidiga som fan från Sthlm, annars får vi möta honom i Tyskland på vägen ner då risken är att vi kommer ikapp enligt honom ;-)
Jag och Yami från Hbg.
Så vi e 5 som kör hela resan + mattsster.
Och 2-3 som möter upp oss.
Jag kör gärna på midsommarafton om ni andra vill det men det blir ju senare på dagen när ni kommer från Sthlm om ni nu inte kör svintidigt, typ innan alla normala människor vaknat, eller äns lagt sig
Jag har ca 2,5 h körning laglig hastighet ner till gedser eller Rödby där båtarna går ofta till Tyskland så kör vi några timmar på fredagen så e vi ju snabbt 10-30 mil ner i tyskland.
Annars kan vi sova här och köra tidigt på lördag så får ni vila, ni har ju ändå några mil hit från Sthlm.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|