Riksdagsval 2015

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Så nu har vi alltså bara två partier att rösta på. SD och "Klumpen".

Jag tror återigen detta ger SD nya röster. Rätt många faktiskt. Hur kan man pissa väljarna i ansiktet så? Hur många som röstade tex M vill egentligen se en M-sanktionerad vänstersörja styra ostört? De ska väl för fan sitta i opposition!

Jag undrar vad exakt de har sagt. Vem får vad så att säga.

Politiker är as.

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Jahopp det här visar bara en sak. Att rösta blått eller rött är samma sak!
Finns nu bara ett riktigt oppositions parti och det är SD villket JÅ sagt hela tiden.

Tycka vad man vill om Jimmy och sd anhängare men det här visar ju att det stämmer tyvärr.

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Så nu har vi alltså bara två partier att rösta på. SD och "Klumpen".

Jag tror återigen detta ger SD nya röster. Rätt många faktiskt. Hur kan man pissa väljarna i ansiktet så? Hur många som röstade tex M vill egentligen se en M-sanktionerad vänstersörja styra ostört? De ska väl för fan sitta i opposition!

Jag undrar vad exakt de har sagt. Vem får vad så att säga.

Politiker är as.

håller med !

Tyvärr visar det här att politiker inte gör allt för folkets vilja och vä utan alla beslut är för
de förmögna med makt. Och de med företag som kommer tjäna grova pengar på våra skattepengar och invandringen som vi betalar.

Fattar inte hur korkade folk är när hela eliten / makthavare bor i de vitaste områden du kan hitta i Stockholm.
Om de verkligen menat det de säger så skulle de bo typ i rinkeby. Bhaaa

Smagatusk

Guest
För att VPK stödjer S och MP.

Jag säger inte emot dig, men jag tycker det jävligt konstigt. Dels att S+MP får regera utan V, och dels för att V fortfarande stödjer regeringen trots att de inte får regera med dem.

Vad händer om V inte stödjer Löfvén? Nyval? Vilken jevvla soppa...

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Vad är det faktiska innehållet i decemberuppgörelsen? Förutom att blocka SD då. Teoretisera här så kan jag säga om ni har rätt sedan när jag hunnit läsa in mig på't senare ikväll eller imorgon.

GSV-R 650

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2010
Hoj
VFR800X(-15),Z900 (-20).
Löfven är så äckligt falsk man bara kan bli. Största jävla bluff i svensk politik.

-Löfven lovade att avgå om inte rödgrön budget gick igenom. Han avgick inte.

-Löfven utlyste Extraval då hans budget inte gick igenom. Inget extraval.

Han erkänner att han är korkad !

Löfven regerar med alliansens budget tillsvidare.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Om nu sju partier är överens om att detta är bästa vägen framåt så är det nog det.
Man har lyckats ta sig ur sörjan man satt sig i utan nyval. Vuxet.
Tror de flesta väljarna idag är nöjda.
Som många redan skrivit är det nog statsministerns trovärdighet som tagit den största törnen.

Smagatusk

Guest
Om nu sju partier är överens om att detta är bästa vägen framåt så är det nog det.
Man har lyckats ta sig ur sörjan man satt sig i utan nyval. Vuxet.
Tror de flesta väljarna idag är nöjda.
Som många redan skrivit är det nog statsministerns trovärdighet som tagit den största törnen.

Sju partiledare är överens. Inte partier. Vänta tills allt briserar längre ner i leden och bland väljarna.

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Fattar inte hur korkade folk är när hela eliten / makthavare bor i de vitaste områden du kan hitta i Stockholm.
Om de verkligen menat det de säger så skulle de bo typ i rinkeby. Bhaaa

Politiker är nickedockor. Sverige är ett föregångsland hur man manipulerar befolkningen. Många av de styrande ser sig knappast som svenskar. De är världsmedborgare eller globalister. De kan bosätta sig var som helst i världen. Kör man ner landet i botten så behöver de inte stanna kvar här i eländet. De kan ta sitt pack och bosätta sig någon annanstans. Försörjningen är säkrad hela livet för dessa individer.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag säger inte emot dig, men jag tycker det jävligt konstigt. Dels att S+MP får regera utan V, och dels för att V fortfarande stödjer regeringen trots att de inte får regera med dem.

Vad händer om V inte stödjer Löfvén? Nyval? Vilken jevvla soppa...

Ja VPK kunde sabba allt nu, det vore faktiskt sjukt kul.

Det har ju "alltid" varit så att S haft minoritet i riksdagsvalen men ändå fått regera för att VPK stödjer dem.

Egentligen är ingenting nytt denna höst, men ändå ränner gängse elitist runt som en yr höna med PMS.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vi kan ju fan inte ha David Batras brud som statsminister heller. Skall Apu äta middag med kungen då?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Någon som läst den här? Sjukt pinsam. Jag fick den av någon fondkommisionär när jag 2005 köpte andelar i någon värdelös Indien-fond.

Du blir så pinsamt, svensk bimbo skaffar semiindiskt ligg och får följa med på någon söka-rötter resa, inspirerad av det exotiska så skriver hon en bok som lägligt nog är "slut" då hon skall göra egen karriär.

http://www.bokus.com/bok/9789175665825/indien-fran-stackare-till-stormakt/

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S