Blå R1
Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Anneli skrev:Finns det ingen moderator här?
Varför skulle det modereras?
Dessutom verkade det ju som om han svarade innan i tråden!
Anneli skrev:Att du inte inser att det faktiskt är du som trots allt klarade dig bäst? Du slapp slå dig halvt fördärvad, och din hoj är hel.
Kan man tänka sig att han anser sig ändå ganska anklagad för en händelse som han inte anser sig skyldig för och därför försöker "rentvå sitt namn och rykte"!
Anneli skrev:Brukar du förresten försöka legitimera dig med betalkort/kontokort även när polisen frågar efter körkortet?
Det där var både onödigt och ganska löjligt!
Men det är ju mycket sånt som är sagt tidigare i tråden.
Anneli skrev:Och till alla andra som utgår från att föråkaren inte kan köra hoj för att trådskaparen spyr galla över honom; utgå istället från att han kan köra hoj och att det var därför han var anlitad av arrangören. Misstag kan alla begå. Även trådskaparen, du eller jag.
Tror nog att han visst kan köra hoj, det är snarare beteendet efter kraschen från instuktör och arrangör som är lite upprörande!!
Sen förstår jag inte hur man kan förvänta sig att förs. ska gälla när det knappt finns några regler att rätta sig efter!
Visst i trafiken så är ju reglerna klara och satta med mycket goda marginaler men på en bana när man mer el. mindre bara har sina egna begränsningar.
Jag anser att det är fel med allt utom olycksfallsförs. på bana.
Ingen regel utan undantag dock, tex SMC´s reglerade körningar.
Last edited: