Hoppas att Hyllinge analyserar deltagandet efter racet och funderar på ett nytt upplägg till nästa år. Jag kommer att köra. Betald och klar. Jag älskar att köra hoj och spenderar så mycket tid och pengar på det jag bara har möjlighet till. Nya upplägg välkomnas varmt och jag förstår att det är svårt att ändra detta upplägg när det tävlingen är så snart. Hade upplägget ändrats så hade kritiken kommmit från ett annat håll. Från dom som skulle få mindre körtid. Därmed förstår man att det inte går att ändra såhär i efterhand.
Tyvärr så var deltagandet lågt på ert sm förra året med och det kommer ju att bidra negativt för Rklasserna då minskningne inte blir så drastisk. Men det är ju vårt eget fel då många anser att det suger att köra regn eller hellre kör erf i stället.
Jag var ju och körde DM och där fanns det massvis med körtid kanske skulle sm i Rookie kunna sammköras med dom nästa år? då skulle det bli galet mycket körtid för samtliga Rookie förare. De totalt 6-8 elitförare som deltog på DM kanske hellre hade kört i SM? Tror inte de två deltagarna i sst600 var sådär jättestålta när dom stod med en pallplats tom på prispallen. Samt att vinnaren i SBK inte var jättenöjd med sin insats då han knappt hade något som helst motstånd.
Det fanns utan problem tid för både 2 kavlgrupper i både r600 och r1000 det hade även funnit platts för någon mer klass.
Konstruktivt förslag?
MVH Oskar
Hmmm.... det tåls att tänka på ....
Har man som andreförare plats i tältet?
Har lillebror kokat kaffe?
Finns det golv i tälet?
Fakturaadress?
MVH Oskar
Tyvärr så var deltagandet lågt på ert sm förra året med och det kommer ju att bidra negativt för Rklasserna då minskningne inte blir så drastisk. Men det är ju vårt eget fel då många anser att det suger att köra regn eller hellre kör erf i stället.
Jag var ju och körde DM och där fanns det massvis med körtid kanske skulle sm i Rookie kunna sammköras med dom nästa år? då skulle det bli galet mycket körtid för samtliga Rookie förare. De totalt 6-8 elitförare som deltog på DM kanske hellre hade kört i SM? Tror inte de två deltagarna i sst600 var sådär jättestålta när dom stod med en pallplats tom på prispallen. Samt att vinnaren i SBK inte var jättenöjd med sin insats då han knappt hade något som helst motstånd.
Det fanns utan problem tid för både 2 kavlgrupper i både r600 och r1000 det hade även funnit platts för någon mer klass.
Konstruktivt förslag?
MVH Oskar
Oskar: ställer du upp som andreförare i team wikströms lås på knutstorp eller?
Svårt att tacka nej förstår jag!
Hmmm.... det tåls att tänka på ....
Har man som andreförare plats i tältet?
Har lillebror kokat kaffe?
Finns det golv i tälet?
Fakturaadress?
MVH Oskar
Last edited: