Nr:18
Snabbare än Don Queer
Ok, min egenhändigt kringfrågade poll på Karlskoga hela helgen anser 90% av de jag talade med att det är förbannad skit att man inte kan pussla så att det finns tid att laga hoj vid vurpa och umgås med de som vi under SM/SO helgerna träffar på.
Så jag tror du har fel, jättemånga rookiesar tycker upplägget stinker!
/ Jens #3 R1000
Okej, då tror vi olika. Löser det nåt problem?
Många tycker en massa om hur arrangemangen ska vara, vad som måste ändras, etc. Inte så hemskt många är konstruktiva, utan man nöjer sej med att tala om hur dåligt något är. Varför inte istället arbeta för en förbättring? Det åstadkommer man inte med att gnälla här på Sporthoj, det krävs engagemang i sin klubb för det är den vägen man kan påverka IRL. En trög väg visserligen, men det är den enda vägen just nu. Det gnäll som skrivs här läses av en massa folk inom RR, en del används, men pga allt gnället är det mycket goda idéer som aldrig får chansen att testas.
Gäller det även icke SM-klasser? Om inte så kan ju våra race kortas ner.
Nåja, vi kommer ingen vart och vi får väl se hur stor uppslutning det blir på fredagen.
Nej, det gäller inte supportklasser om jag kommer ihåg rätt, men jag gissar att du skulle gå lika mycket i spinn om vi lagt ett schema med race över 5 varv för rookiesar.
Vi som är på plats kommer att få se, du ska väl inte köra?
Last edited: