Nr:18
Snabbare än Don Queer
Chrille skrev:Den här diskussionen har blivit korkad i vissa aspekter och speciellt till Mummel18 vill jag bara säga en sak.
VEM är för snabb? Camilo, Xeno, Zoulfly, Jag eller Du? Förstår ni inte varför den delen av resonemanget förstör allting så är det här redan kört.
Men Chrille! Jag har inte sagt att nån är för snabb! Men om du fokuserar på att se möjligheterna istället för att hålla en personlig vendetta med mej kanske det finns hopp! Varken du eller jag är i topp på rookie-klasserna, och att i det läget sitta och kalla detta för nördracing för att det finns andra åsikter än dina om hur en rr-tävling ska arrangeras är bara pinsamt
Varför ska man inte kunna köra en enklare tävlingstyp än "3-dagars camping med 1 timme hojåkning"? Vad är felet med att vilja ha 1-dagars tävlingar med 2-2,5 timmars bantid? Visst, depålivet är trevligt men när det tar så mycket tid i förhållande till åkningen med en stor risk att inte ens få starta så är det inte lika kul. Du ser bara att vi har 8 förare i falkenberg som blev utkvalade, men hur många var det som öht inte kom till träningen? Enligt samtal med FMK, ca. 20 till! Jag vet flera förare som inte var sååå imponerade av tanken på att lägga 5-6 dagar mitt i semestern på att campa på geléåsen för att få köra 2 tidsträningar och kanske ett rejs. Är det att ta hand om rr i sverige? Massvis av folk har tagit rr-licens de senaste säsongerna, men ingen har tänkt tanken att nån av dom ska rejsa! Varför ska det inte kunna finnas en inkörsport till rejsing, när det finns i de flesta andra sporter?