Nu vill jag inte förstöra tråden med mitt fall, men kan tillägga att jag fått platsprotokollet från åklagaren efter att jag hört av mig och ville ha bevisen, men platsprotokollet säger ju ingenting, en polisman har skrivit ner lite anteckningar på ett papper, han kan skriva vad han vill eller hur? eftersom de skrivit fel på ca 10 minuter när mätningen gjordes (de har även strykit över en tid och ändrat bara på min rad) är ju avståndet lika oseriöst.
Jag kan ha haft en högre hastighet på ca 420m och det har de troligtvis mätt mig på men eftersom de inte får mäta på det avståndet i rapporten har de skrivit om den senare på 228 m och jag höll 50 inom 400 m, kan tillägga att jag även saknade ändrör på bilen vid tillfället vilket gjorde att bilen lät som den gick i 200 km/h, så fort jag argumenterade mot deras mätning fick jag blåsa i alkomätaren de stängde dörren på mig för att markera att de bestämmer och de gjorde en fordonskontroll med orden " är den ens laglig", trodde faktiskt inte de skulle våga gå vidare med det när de både ljuger och var helt vidriga, blir jag som sagt var dömd för detta så vet jag iaf att det går att bli oskyldigt dömd i sverige, vissa tycker jag ska anmäla poliserna för tjänstefel, men vet inte det hjälper något
Det står även Zatzy.com på min regplåt "streetracing rules osv" så de ville jävlas helt enkelt, polismannen som markerade med dörren sa öven ta hans körkort direkt så fort jag ville ha mätavstånd osv.