gladh skrev:
1. Så det finns inga andra tillfällen som barn kan komma till på än genom överlagt och moget planerande? som tex fylla, våldtäkt, incest, sprucken kondom?
2. Förvisso, kan nån som vet nåt om stamceller kommma in i diskussionen och förklara skillnaden mellan primära stamceller och reverserade stamceller, snälla.
3. Än en gång, bush sa att "we are on a crusade". Om det är ett regelrätt korståg eller inte spelar mindre roll än huruvida GWB uppfattar att han är på korståg.
4. Din teori kanske kan ge dig Nobelpris. Förklara thur begrepp som mtillväxt, inflation och deflation får plats i din teori av pengars oförstörbara värde.
5. Nej jag sa, indirekt, att Bush är en diskriminerande idiot. Sen hoppade du över den punkten på ett sätt som gjorde mig nyfiken på hur du ser på homosexuellas rättigheter. Men du kan fortsätta att inte svara på frågan om du vill.
gladh
1.Självklart finns det undantag, fylla är inte ett av dem, våldtäkt, incest tillhör undantagen men de är specialfall och YTTERST sällsynta - du kan själv slå upp statistik. Sprucken kondom är inte heller alltför vanligt men det finns flera sätt att skydda sig om man ivras med att jucka runt.
2. Ja jag är iaf. ingen naturvetare men någon för gärna upplysa mig. Om enda sättet att forska kring alzheimer är att döda foster så ser jag inte det direkt uppmuntrande.
3. Det var precis efter 9/11 när landet var i shock, tror du ärligt att han tror att han är på ett korståg för att föra ett kristet budskap till arabvärlden?
4. Hehe det kommer men gossarna på handels som delar ut priset har en tendens att undivka 20 åriga ynglingar som kanditater men visst ska jag dit och prata med de om något år.
I enkelhet går det så här:
tillväxt = folk jobbar på och skapar resurser så har vi mer att använda.
inflation och deflation har att göra med rörelser på världsmarknaden. Ibland finns det mer pengar i USA och ibland i Europa osv, pengarna rör sig runt världen och mellan bankkonton och köplust.
5. Ja du sa indirekt att Bush OCH hans anhängare är diskriminerande idioter utan vidare belägg och det är något kränkande - därav inget svar. Vad vill du veta om min syn i frågan?