Samåkning i Värnamo i sommar???

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
pReStIgE -04 skrev:
2082528 Klart att det är KTM som gäller om det handlar om motard :hihi
Tänkte kolla med er om det är någon som vet hur dags det drar igång den 29:e? Ska iväg på annat håll på förmiddan :huvet

Tider:
Torsdag - Fredag: Träning 09.00 - 18.00
Lördag: Tidskval 09.00 - 18.00
Söndag: Tävlingar 09.00 - 18.00

Mer Info
http://www.arc.nu/visanyhet.asp?rId=53

---------------------------------------------
Imorn körning kan inte alla som vill köra både motard och sporthoj typ träffas vid mejeriet eller något är ju ganska lätt o hitta till för alla eller? men tid?
klockan 13:00 låter det bra?
Jag har inte bit o åka 2,5mil så kommer endast vid bra väder.
(Kör motard)
Vilka andra kommer?
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
*Micke* skrev:
2082524 Tja både Edvardsson och snorre2000! Klart vi ska ta en runda nu i dagarna! Jag är inte så insatt i Värnamo, hittar typ bara till Harrys och mejeriet... :banana Meb som sagt ska de bli fint väder så tycker jag absolut att de ska köras.... Va fan bestäm tid och plats ni! Blir vädret bra i mon så är jag på! Vad säger ni hur ska vi göra!


Det ska bli fint väder på eftermiddagen säger Smhi, så ska vi säga runt kl 1500 vid den macken mitt emot mejeriet då.. Så hittar Micke dit med. Annars syns vi på vägarna i city, och om vi kommer bakom varandra eller möts ,så blinka med helljuset så svänger vi in till kanten och snackar. :tomten
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Imorn körning kan inte alla som vill köra både motard och sporthoj typ träffas vid mejeriet eller något är ju ganska lätt o hitta till för alla eller? men tid?
klockan 13:00 låter det bra?
Jag har inte bit o åka 2,5mil så kommer endast vid bra väder.
(Kör motard)
Vilka andra kommer?[/QUOTE]


Tja! Lätt att jag kommer om vädret tillåter!! Men som sagt kan vi inte alla kolla in här på sidan i mon på förmiddagen så märker vi hur vädret är mm.... Lördagen ska i alla fall bli super! Men jag ställer lätt på båda dagarna... Mitt mobilnummer ifall de behövs 070/4072285

Mvh Micke
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
silvr skrev:
---------------------------------------------
Imorn körning kan inte alla som vill köra både motard och sporthoj typ träffas vid mejeriet eller något är ju ganska lätt o hitta till för alla eller? men tid?
klockan 13:00 låter det bra?
Jag har inte bit o åka 2,5mil så kommer endast vid bra väder.
(Kör motard)
Vilka andra kommer?


Jag kommer inte, är i halmstad en sväng.

Men nästa gång är jag på. Då ska de åkas!
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
God morgon!

Kollade nyss vädret på smhi, verkar som att denna dagen är förstörd :mad: Men vilka är det som ställer på i morgon lördag då? Samling på macken rakt över mejeriet klockan 13:00! Kom igen nu, vore skoj om vi fick ihop ett gäng med en rolig blandning av motards å sporthojar...
Så vilka är me?

1. *Micke*
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
*Micke* skrev:
2084446 God morgon!

Kollade nyss vädret på smhi, verkar som att denna dagen är förstörd :mad: Men vilka är det som ställer på i morgon lördag då? Samling på macken rakt över mejeriet klockan 13:00! Kom igen nu, vore skoj om vi fick ihop ett gäng med en rolig blandning av motards å sporthojar...
Så vilka är me?

1. *Micke*
2. *Silvr*
Gubbs ska åka o kika på en shoei XR-900 strax :yoparty
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
klart man hänger med. men som sagt, inte snabbare än 160.


1. *Micke*
2. *silvr*
3. snorre2000
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
Skånepåg vilse i värnamo, jag e på... kör fan bara vilse här :hihi

1. *Micke*
2. *silvr*
3. snorre2000
4. Edvardsson + kankse tjej därbak

OBS! inte snabbare än 290 :tummenupp
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Gött! Vi verkar bli några stycken ändå! SMHI lovar fint väder i morgon så allt verkar klaffa perfekt.... Ska nog fan gå och lägga mig nu så morgondagen kommer någon gång.....
 
Last edited:

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Ny till våren
*Micke* skrev:
2085103 Gött! Vi verkar bli några stycken ändå! SMHI lovar fint väder i morgon så allt verkar klaffa perfekt.... Ska nog fan gå och lägga mig nu så morgondagen kommer någon gång.....


Sol i Anderstorp nu.. :arsele
 

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
helt ok
Hoj
R1 -01 banhoj
Bazooka skrev:
2080514 me tooo.... hurt går det med stället? blir du nått klokare?
Det blir antingen ett Arlen ness eller ett Berik, ska sälja lite prylar och jobba över lite, sen blir det å handla :yoparty
 

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
helt ok
Hoj
R1 -01 banhoj
*Micke* skrev:
2085103 Gött! Vi verkar bli några stycken ändå! SMHI lovar fint väder i morgon så allt verkar klaffa perfekt.... Ska nog fan gå och lägga mig nu så morgondagen kommer någon gång.....
Skit... får inte ihop hojen... lär nog dröja innan jag kommer ut å osäkrar vägarna... Ha lite kul åt mig oxå :7peta
 

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Ort
värnamo
Hoj
Fz1-N -08
*Micke* skrev:
2084446 God morgon!

Kollade nyss vädret på smhi, verkar som att denna dagen är förstörd :mad: Men vilka är det som ställer på i morgon lördag då? Samling på macken rakt över mejeriet klockan 13:00! Kom igen nu, vore skoj om vi fick ihop ett gäng med en rolig blandning av motards å sporthojar...
Så vilka är me?

1. *Micke*


elmia imon annars hade ja varit på!!
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
tillbaka.. träffade äckligt många mc i värnamo... Träffade en kille jag snackade en del med. Han kommer imorgon med. Svart r1 -01.

Så vi blir en till. Tror inte han fatta ett skit av min skånska :näsblod , men han frågade 2 gånger när vi skulle träffas imorgon så tror han kommer :hihi
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top