det är nån jävel som bytt ut mitt skinnställ, och gett mig ett som är likadant men för litet
dedär skinnställsbytarna verkar vara mest aktiva på våren av nån underlig anledning.måste va nån serieskinnställsbytare i farten . har hört kompisar som råkat ut för samma sak.
dedär skinnställsbytarna verkar vara mest aktiva på våren av nån underlig anledning.
Har ni andra märkt av nåt de senaste dagarna på våra vägar runt Skaraborg?
Gött nu har ja fått skriva av mig lite irritation.
Ps. Har funderingar på o byta bort ktm:en mot en Suzuki Maruder 125cc då borde man ju gå säker
Var du ute & brassade i lördags? Såg en tjåckis på en likadan R6 som din som hade någon form av allväderställ på sig som brassa helvet vid Statoilrondellen i Ryd.
Vi var ute ett gäng på 5 hojar igår.
Åkte varola till värsås sen mot Hjo 1km vänster in på en väg (mins inte vad det står på skylten)
Efter ett par kilometer in på vägen vid ett rötthus alldeles utmedvägen står det en kille o en tjej vid garaget.
Ca 150 meter innan tar han bestämda steg o ställer sig vid vägkanten o blänger as surt på oss med en kofot i näven, visar inga tecken på att vi ska stanna eller så.
Första gången ja råka ut för nåt sånt.
Måste varit Ingelsbyvägen, obehagligt det där asså. Men man förstår dom lite ibland men ta till hygge, stålvajrar å rullgrus är fan totalt fel sätt. Tur att inget hände iaf.
Själv kom ja från varola samma väg mot värsås, precis efter varola så kommer det lite tätbebyggt, ja har gasat upp innan men ser 2 barn å en pappa på inlines så ja bromsar ner rejält å glider förbi på vänster sidan, han hälsa å tacka! Så d finns inte bara idioter som tur e.
Ja det låter som Ingelsbyvägen. Efter "hårnålen" från Skövdehållet till så är det en lång svepande vänsterkurva, där finns det ett rött hus med ett garage intill vägen, där har jag mötts av en figur som hytter med näven ett par gånger.
Kör lugnt ett tag & låt folket lugna ner sig/glömma UG´s reportage
Ja det låter som Ingelsbyvägen. Efter "hårnålen" från Skövdehållet till så är det en lång svepande vänsterkurva, där finns det ett rött hus med ett garage intill vägen, där har jag mötts av en figur som hytter med näven ett par gånger.
Kör lugnt ett tag & låt folket lugna ner sig/glömma UG´s reportage
Eller så kör vi alltid lugnare när hus ligger nära vägen kanske
Lite bilder från ringenresan
Eller så kör vi alltid lugnare när hus ligger nära vägen kanske
Lite bilder från ringenresan
Fan va skoj det ser ut
Bmw:n är inte fel i racedress. vad är det för R1:a är det en sp med andra kåpor eller en jubileumsmodell med sp dämpare hade väl kunnat leva med den kombinationen
Mer bilder ....
/Per
Mja jag blev inte klok på vad det va, den stog nere i Adenau vid halv-varsutsläppet.
Jag hade inte hojen med mig och körde ju då inget,
blandade känslor, hade ju vart kul att testa men det är säkert ball med lsd också.
men det skulle jag aldrig prova..
Att lägga bra tider där vore nog inga större problem, vet ju iofs inte vilka tider folk åkte på som man tittade på, men men..
kullen på söndag, vilka ska dit? vilka ska köra?
Jag kanske luftar yamahan i snabba gruppen, beror på väder och så.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|