Samåkning Ulricehamn

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
retta -99 och miniretta -04
18,00 check! be there or be square.. det blir en rätt kort tur då eller? man måste ju hinna grogga till innan utgången. hehe. nån mer som ska med till rockklubben på pluto?

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
18,00 check! be there or be square.. det blir en rätt kort tur då eller? man måste ju hinna grogga till innan utgången. hehe. nån mer som ska med till rockklubben på pluto?

Du kommer nog hinna häva i dig mer än en grogg perkidde :yoparty
Nae jag spar levern tills imorn istället. Men tror nog det kan bli riktigt bra med folk. Du får hålla oss informerade sen om det e värt att dra på fler gånger sen.

ses 18.00 idag! hittar du wolkin till andresen nu då?

Perkidde

Evil mekes good karma
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
retta -99 och miniretta -04
Du kommer nog hinna häva i dig mer än en grogg perkidde :yoparty
Nae jag spar levern tills imorn istället. Men tror nog det kan bli riktigt bra med folk. Du får hålla oss informerade sen om det e värt att dra på fler gånger sen.

ses 18.00 idag! hittar du wolkin till andresen nu då?

ja andresen e ju inga problem att hitta till. nånstans längst med vägen till falköping. hehe.

uppdatering! jag kanske inte hinner att följa med idag iaf. har strulat till sig lite så jag måste dra iväg om en stund o det kan ta hela kvällen om jag har otur. men står jag där nere vid 18 tiden så ska jag med.

Last edited:

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Haha tack för besöket idag killar! Blev lite mycket där ett tag bara hehe... Hundar, gäster, mat...osv:hihi

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
Haha tack för besöket idag killar! Blev lite mycket där ett tag bara hehe... Hundar, gäster, mat...osv:hihi

Tack själv Fredrik! haha ähh blev la bra ändå. Köttet smakade bra sen ?

Hur ser det ut på söndag eftermiddag för alla? Wolfkin och Andresen kan inte va med. Men några andra som e sugna?

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
tja tar ni er upp till örebro på söndag så kan vi ta en sväng. :D

hehe nae tack kör nog hellre runt om här i trakterna :)
men då får jag åka själv på söndag märker jag!
Försöka stya upp nått i veckan då? Och jag VET att det ifnns massvis av fler som kan va med å köra

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
hehe nae tack kör nog hellre runt om här i trakterna :)
men då får jag åka själv på söndag märker jag!
Försöka stya upp nått i veckan då? Och jag VET att det ifnns massvis av fler som kan va med å köra
Säg bara till vilken dag det blir åka så ska jag försöka byta bort jouren och hänga med:yoparty

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Kan tidigast på Lördag eller Söndag denna vecka, helst efter 14:00.

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
Ah jag kan också köra dagarna i veckan!
men vad har hänt med den goa värmen ? är ju fan svin kallt i luften.

Gillas INTE det här ju.

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Nja kallt är det väl inte... bara lite mindre varmt:) Fre-lör-sön är bra dagar för mig! kanske kan ta den svängen jag tänkte tll förra helgen? eller vad tror ni?

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Hur der det ut nu i veckan och tilll helgen? jag är gräsänkling hela helgen så jag kan köra mycket och länge!

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Jag kan på Lördag eller efter 16:00 Söndag.

Vill du åka långt föreslår jag en tur ner till Halmstad, tar cirka 2 tim enkel resa. Stanna till för mat där nere, posör runda genom stan sen köra runt lite på småvägar, in till stan igen för eventuellt en öl och lite biljard, Sveriges bästa sandstrand ute i Tylösand och ett dopp i havet.

Alternativt tar vi detta om några veckor och då kan jag ordna övernattning för upp till 6 pers om vi vill. :)

Last edited:

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Jag är som sagt själv hemma hela helgen då sambon tar med hundarna till sommarstugan :) Så jag åker gärna både lördag och söndag! ska vi ta halmstad på lördag?? och en kortare sväng på söndag eftermiddag/kväll?? i så fall föreslår jag att vi drar vi 13-14 tiden på lördag och som sagt vid 16-16:30 på söndag! På söndag så kan jag vara resledare, har lite goa vägar här hemomkring som jag tror att ni inte åkt men skulle uppskatta!

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Jo jag tar gärna en tur ner till Halmstad på Lördagen.
13:00 låter helt ok, då hinner man med att käka frukost på Torgstallet. :D

Vi kanske skulle träffas där istället den här gången? Säg klockan 12:00 för frukost/fika.

papparazzi

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
svart sak, snabb ;)
kan som vanligt inte följa med på lördag eftersom jag jobbar. Men låter sjukt skoj å dra ner till halmstad och bada å så och stanna en natt sen i sommar.
Jag är på :tummenupp

På söndag efter 16 då jag stänger affären är jag gärna med och åker. Fast ska sälja ett objektiv i Borås där efter. Så vi kanske kan ta turen däråt?

Köparen blir nog inte alls rädd när det kommer ett gäng på motorcykel där han ska träffa mig och köpa objektivet haha :yoparty

Wolfkin

Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
kan som vanligt inte följa med på lördag eftersom jag jobbar. Men låter sjukt skoj å dra ner till halmstad och bada å så och stanna en natt sen i sommar.
Jag är på :tummenupp

På söndag efter 16 då jag stänger affären är jag gärna med och åker. Fast ska sälja ett objektiv i Borås där efter. Så vi kanske kan ta turen däråt?

Köparen blir nog inte alls rädd när det kommer ett gäng på motorcykel där han ska träffa mig och köpa objektivet haha :yoparty

Ska ta och kolla upp möjligheten för övernattning i Halmstad, siktar på nån gång i slutet på Juni och början av Juli.

Söndag, tur mot Borås, träffas marknadsplatsen 16:00. Vägval Grönahögsvägen mot Gällstad och sen vidare mot Borås.
Hur låter det?

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Hoj
just nu... ingen
Ska ta och kolla upp möjligheten för övernattning i Halmstad, siktar på nån gång i slutet på Juni och början av Juli.

Söndag, tur mot Borås, träffas marknadsplatsen 16:00. Vägval Grönahögsvägen mot Gällstad och sen vidare mot Borås.
Hur låter det?
Låter helt fantastiskt Wolf! Söndagen är lätt spikad med en tur ut över gällstad och sen borås! då plockar vi upp dig i gällstad Papparazzi! Jag jobbar natt hela helgen så 12 vid torgstallet är lite tidigt för mig men 13:00 funkar bra... fast då skippar jag fikan så vi kan dra direckt. Måste ju vara hemma vid 21:15 senast...eftersom jag börja 21:45:(

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept