Wolfkin
Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Jupp 18:00 marknadsplatsen gäller.
18,00 check! be there or be square.. det blir en rätt kort tur då eller? man måste ju hinna grogga till innan utgången. hehe. nån mer som ska med till rockklubben på pluto?
Du kommer nog hinna häva i dig mer än en grogg perkidde
Nae jag spar levern tills imorn istället. Men tror nog det kan bli riktigt bra med folk. Du får hålla oss informerade sen om det e värt att dra på fler gånger sen.
ses 18.00 idag! hittar du wolkin till andresen nu då?
Haha tack för besöket idag killar! Blev lite mycket där ett tag bara hehe... Hundar, gäster, mat...osv
Tack själv Fredrik! haha ähh blev la bra ändå. Köttet smakade bra sen ?
Hur ser det ut på söndag eftermiddag för alla? Wolfkin och Andresen kan inte va med. Men några andra som e sugna?
tja tar ni er upp till örebro på söndag så kan vi ta en sväng.
Säg bara till vilken dag det blir åka så ska jag försöka byta bort jouren och hänga medhehe nae tack kör nog hellre runt om här i trakterna
men då får jag åka själv på söndag märker jag!
Försöka stya upp nått i veckan då? Och jag VET att det ifnns massvis av fler som kan va med å köra
kan som vanligt inte följa med på lördag eftersom jag jobbar. Men låter sjukt skoj å dra ner till halmstad och bada å så och stanna en natt sen i sommar.
Jag är på
På söndag efter 16 då jag stänger affären är jag gärna med och åker. Fast ska sälja ett objektiv i Borås där efter. Så vi kanske kan ta turen däråt?
Köparen blir nog inte alls rädd när det kommer ett gäng på motorcykel där han ska träffa mig och köpa objektivet haha
Låter helt fantastiskt Wolf! Söndagen är lätt spikad med en tur ut över gällstad och sen borås! då plockar vi upp dig i gällstad Papparazzi! Jag jobbar natt hela helgen så 12 vid torgstallet är lite tidigt för mig men 13:00 funkar bra... fast då skippar jag fikan så vi kan dra direckt. Måste ju vara hemma vid 21:15 senast...eftersom jag börja 21:45Ska ta och kolla upp möjligheten för övernattning i Halmstad, siktar på nån gång i slutet på Juni och början av Juli.
Söndag, tur mot Borås, träffas marknadsplatsen 16:00. Vägval Grönahögsvägen mot Gällstad och sen vidare mot Borås.
Hur låter det?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |