Men för det mesta låser den sig, vill inte starta, vill inte stänga av och ger mig massa andra huvudbry. Ideligen är det att lyfta batteriet för att reseta den.
Hallå där!
Ny på forumet, i trafiken (tog kortet nu i sommras ), och bakom kameran.
Köpte en gopro hero3 BE i måndags och fick prova den idag!!!1
Så nu har jag klippt ihop ett litet klipp från dagens åka i Sala racing park där jag provar lite olika
kameravinklar, fästen och upplösningar.
Som sagt, första gången jag filmar och redigerar (använde mig av Sony vegas MS platinum 12)
och tar mer än gärna emot kritik och tips!
Härliga filmer ni bjuder på - kastar in min andra jag gjort
Någon här som kör med 64Gb minneskort i sina GoPro 3 Black?
Läser man på webben så är det många som har problem med att minneskorten går sönder.
Länk
Det har kanske löst sig?
Du nämner att du bytt redigeringsprogram för detta klipp, slowmo etc. Har detta program något namn, lämnade mersmak!
Du nämner att du bytt redigeringsprogram för detta klipp, slowmo etc. Har detta program något namn, lämnade mersmak!
Köpte min allra första "action kamera" idag, det blev en Gopro Black edit. 49864 Kr/kg hoppas den är värd det
Har ni rutinerade några tips på inställningar som funkar bra till att dokumentera bankörningar. Kanske även på ett lättförståeligt program att jobba i. Har en Mac med Imovie, men har aldrig använt det.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |