...det är intressant , att det finns ett sådant utbrett motstånd, vid att kalla sd för en rasistisk organisation; en fascistisk organisation.
Fast det var ju inte det jag reagerade på för just den delen håller jag med dig helt om. Jag syftade bara på när du kallade ALLA VÄLJARE för rasister, det är att gå väldigt långt och jag tror inte att det ligger till på det viset även om merparten antagligen är lika korkade som partimedlemmarna själva som med största sannolikhet är rasister hela bunten.
Skulle man stolpa upp vad en rasist är så skulle jag säkerligen platsa in på det men det är för att jag ogillar merparten av människor då merparten är ganska korkade, jag lägger ingen vikt vid hudfärg. Religion däremot, fast då jag avskyr precis all religion så spelar det mindre roll.
Jag skulle önska att Moderaterna, det parti jag röstar på, gjorde mer för Svensk ekonomi och då dels genom att lyfta invandringsfrågan och allt däromkring. För att det kostar flis med invandring är ju ingen nyhet och jag är övertygad om att det går att effektivisera det hela (sparka en del stolpskott på migrationsverket samt sänka deras löner till exempel) och verkligen fokusera på utsatta grupper som i dagsläget kanske hamnar i skymundan många gånger. Vilka grupper det är vet jag inte, jag är bara övertygad om att de finns där ute.
Och sen kan vi köra ett utbytesprogram som jag tror skulle gå hem i stugorna;
När vi har en helsvensk återfallsförbrytare så skickar vi honom till valfritt land där det finns flertalet medborgare med önskan om en bättre framtid i Sverige och som skulle göra stor skillnad jämfört med återfallsförbrytaren. Status quo liksom, borde funka perfekt.